• Latest
Πλήγμα στον τομέα των containers ως αποτέλεσμα του εμπορικού πολέμου

Πλήγμα στον τομέα των containers ως αποτέλεσμα του εμπορικού πολέμου

April 27, 2025
Η Εβίτα είναι κόρη του Λεωνίδα

Ο Μάρκος έτοιμος για το επόμενο χτύπημα

May 20, 2025

Classic galaktoboureko – ProtoThema English

May 20, 2025

Two associates of Mexico’s mayor dead in an armed attack

May 20, 2025
Ουκρανία: Ο Μάρκο Ρούμπιο θα παραστεί στις συνομιλίες στην Κωνσταντινούπολη

ΗΠΑ: Ζητούν από χώρες να υποδεχθούν πρόσφυγες που φεύγουν από την Γάζα

May 20, 2025
Από το exit της Lamda στο… real estate, την Αττική Οδό και την Qualco

Από το exit της Lamda στο… real estate, την Αττική Οδό και την Qualco

May 20, 2025
Εκκενώθηκε το προεδρικό μέγαρο λόγω έντονης οσμής αερίου

Εκκενώθηκε το προεδρικό μέγαρο λόγω έντονης οσμής αερίου

May 20, 2025
Η World Central Kitchen δεν έχει πλέον προμήθειες για να μαγειρέψει ή να ψήσει ψωμί

Ακόμη και σύμμαχοι οργίζονται με το Ισραήλ

May 20, 2025
Κως: Επιχείρηση διάσωσης μεταναστών – Βυθίστηκε η φουσκωτή λέμβος τους

Κως: Επιχείρηση διάσωσης μεταναστών – Βυθίστηκε η φουσκωτή λέμβος τους

May 20, 2025
ΟΗΕ: Δεν έχει διανεμηθεί ακόμη ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα

ΟΗΕ: Δεν έχει διανεμηθεί ακόμη ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα

May 20, 2025
Εάν αναγνωρίζετε αυτά τα 8 σημάδια, έχετε παντρευτεί τον καλύτερο σας φίλο

Εάν αναγνωρίζετε αυτά τα 8 σημάδια, έχετε παντρευτεί τον καλύτερο σας φίλο

May 20, 2025

Christos Mavrikis: The blackmailer, the wiretaps, and the basement of Aravantinou street

May 20, 2025
Συνάντηση Σκέρτσου- Μαρινάκη με τον Ευρωπαίο Επίτροπο για θέματα Κράτους Δικαίου και Δικαιοσύνης

Συνάντηση Σκέρτσου- Μαρινάκη με τον Ευρωπαίο Επίτροπο για θέματα Κράτους Δικαίου και Δικαιοσύνης

May 20, 2025
NeaGreece
Advertisement
  • Αρχική
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Διεθνή
  • πολιτική
  • Κοινωνία
  • αθλητισμός
  • Lifestyle
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Διεθνή
  • πολιτική
  • Κοινωνία
  • αθλητισμός
  • Lifestyle
No Result
View All Result
NeaGreece
No Result
View All Result
Home CONTAINERSHIPS

Πλήγμα στον τομέα των containers ως αποτέλεσμα του εμπορικού πολέμου

info@neagreece.gr by [email protected]
April 27, 2025
in CONTAINERSHIPS, ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ, ΝΑΥΛΑ, Ναυτιλία, ΠΛΟΙΑ
0
Πλήγμα στον τομέα των containers ως αποτέλεσμα του εμπορικού πολέμου
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Πλήγμα στη ζήτηση για εμπορευματοκιβώτια αναμένεται καθώς η Drewry, η κορυφαία ναυτιλιακή ερευνητική εταιρεία με έδρα το Λονδίνο, προβλέπει μείωση 1% στον παγκόσμιο όγκο containers, ως άμεση συνέπεια του εμπορικού πολέμου ΗΠΑ-Κίνας.

Αυτή είναι η τρίτη πτώση από το 1979, ενισχύοντας τις ανησυχίες για τις συνέπειες στον παγκόσμιο εφοδιαστικό κύκλο.

Σύμφωνα με τη Drewry, ο όγκος των εμπορευματοκιβωτίων είχε μειωθεί κατά 8,4% κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας χρηματοπιστωτικής κρίσης το 2009 και κατά 0,9% το 2020, με την κήρυξη της πανδημίας Covid-19.

«Εάν διατηρηθούν τα 2/3 των σημερινών δασμών, οι εισαγωγές των ΗΠΑ από την Κίνα θα μπορούσαν να μειωθούν κατά 40%», δήλωσε η συμβουλευτική εταιρεία.

Η Κίνα είναι κυρίαρχη στις αμερικανικές εισαγωγές καταναλωτικών αγαθών, βιομηχανικών προϊόντων και επίπλων.

Επιπλέον, η μεταφορά παραγωγής από την Κίνα σε χώρες με πολύ χαμηλότερους δασμούς θα μπορούσε να μετριάσει τη ζημία στη ναυτιλία.

Η Drewry ανέφερε ότι οι εισαγωγές των ΗΠΑ από άλλες χώρες θα μπορούσαν να αυξηθούν έως και 15% για αυτό το σκοπό.

Όπως πρόσθεσε το Reuters, πελάτες της γερμανικής ναυτιλιακής εταιρίας Hapag Lloyd έχουν ακυρώσει το 30% των αποστολών προς τις Ηνωμένες Πολιτείες από την Κίνα, λόγω της ανησυχίας που προκαλεί η εμπορική διαμάχη ανάμεσα στις δύο μεγαλύτερες οικονομίες του κόσμου.

Η Εθνική Ομοσπονδία Λιανικού Εμπορίου των ΗΠΑ, στην οποία περιλαμβάνεται η Walmart (WMT.N), προέβλεψε αυτό το μήνα ότι ο όγκος των αμερικανικών εισαγωγών εμπορευματοκιβωτίων θα μειωθεί τουλάχιστον κατά 20% σε ετήσια βάση το δεύτερο εξάμηνο του 2025, καθώς οι εταιρείες που προμηθεύονται από την Κίνα έχουν σταματήσει τις παραγγελίες.

Πτώση στα ναύλα

Ο παγκόσμιος δείκτης εμπορευματοκιβωτίων της Drewry σημείωσε πτώση 2%, φτάνοντας τα 2.157 δολάρια ανά 40 πόδια αυτή την εβδομάδα, ποσοστό 79% κάτω από το προηγούμενο υψηλό της πανδημίας των 10.377 δολαρίων τον Σεπτέμβριο του 2021.

Οι ναύλοι από τη Σαγκάη προς τη Νέα Υόρκη μειώθηκαν κατά 3%, φτάνοντας τα 3.611 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο 40 ποδιών, ενώ οι τιμές από τη Σαγκάη προς το Λος Άντζελες και το Ρότερνταμ σημείωσαν πτώση 2%, φτάνοντας τα 2.617 και 481 δολάρια αντίστοιχα.

Οι ναύλοι από τη Σαγκάη προς το Ρότερνταμ και από το Ρότερνταμ προς τη Νέα Υόρκη μειώθηκαν κατά 1%, στα 2.312 και 2.109 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο 40 ποδιών αντίστοιχα, ενώ οι ναύλοι από τη Νέα Υόρκη προς το Ρότερνταμ αυξήθηκαν κατά 1%, ή 8 δολάρια, φτάνοντας τα 825 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο 40 ποδιών.

Ταυτόχρονα, οι τιμές από τη Σαγκάη προς τη Γένοβα και από το Λος Άντζελες προς τη Σαγκάη παρέμειναν σταθερές.

Η Drewry αναμένει ότι οι τιμές θα συνεχίσουν να μειώνονται την επόμενη εβδομάδα λόγω της αβεβαιότητας που προκύπτει από τους δασμούς ΗΠΑ-Κίνας.

Tags: containersαποτέλεσμαεμπορικούπλήγμαπολέμουστοντομέατουτωνως
Previous Post

«Έσκαψα με τα χέρια μου τον λάκκο της μητέρας μου»

Next Post

Τα 3 ζώδια που θα έχουν τύχη στα οικονομικά τους με τη Νέα Σελήνη

info@neagreece.gr

[email protected]

Next Post
Τα 3 ζώδια που θα έχουν τύχη στα οικονομικά τους με τη Νέα Σελήνη

Τα 3 ζώδια που θα έχουν τύχη στα οικονομικά τους με τη Νέα Σελήνη

NeaGreece.gr

© 2025 NeaGreece.gr.

Navigate Site

  • About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact

Follow Us

No Result
View All Result

© 2025 NeaGreece.gr.