Η Mondelēz International παρουσίασε την Έκθεση Snacking Made Right για το 2024, εστιάζοντας στα επιτεύγματα της Εταιρείας στον τομέα της Βιωσιμότητας.
Η φετινή έκθεση αναδεικνύει τη συνεχιζόμενη δέσμευση της Mondelēz International για την παραγωγή σνακ σύμφωνα με πιο βιώσιμα πρότυπα, υπογραμμίζοντας την σημασία της Βιωσιμότητας (Sustainability) ως τον 4ο βασικό πυλώνα της μακροπρόθεσμης στρατηγικής της, δίπλα στην Ανάπτυξη, την Εκτέλεση και την Κουλτούρα.
Η έκθεση επιβεβαιώνει την αφοσίωση της εταιρείας στην παραγωγή σνακ που ευνοούν τη βιωσιμότητα και προάγουν μια συνειδητή κατανάλωση.
Κυριότερα σημεία προόδου
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα κυριότερα σημεία προόδου περιλαμβάνουν:
· Υποστήριξη υπεύθυνης προμήθειας, με σχεδόν το 91% του κακάο να προέρχεται από το Cocoa Life, το εμβληματικό πρόγραμμα βιωσιμότητας της εταιρείας που ενδυναμώνει τις γεωργικές κοινότητες και ανανεώνει τα τοπία.
· Ενίσχυση δράσεων για το κλίμα, με μείωση περίπου 12% στις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου σε σύγκριση με το 2018, σε ολόκληρη την αξιακή αλυσίδα της Εταιρείας.
· Συνεχείς προσπάθειες προς μια κυκλική οικονομία στις συσκευασίες, με περίπου το 96% των συσκευασιών να είναι σχεδιασμένες για ανακύκλωση.
· Αύξηση του ποσοστού εσόδων από μεριδοποιημένα σνακ, με περισσότερα από το 84% των εσόδων να προέρχονται από συσκευασίες που παρέχουν σαφείς οδηγίες μερίδας.
«Δίνουμε συνεχώς προτεραιότητα στη Βιωσιμότητα, τον 4ο πυλώνα της στρατηγικής μας, καθώς πιστεύουμε ότι μια πιο βιώσιμη επιχείρηση προσφέρει μακροπρόθεσμη αξία», δήλωσε ο Dirk Van de Put, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mondelēz International. «Με τη σωστή στρατηγική, τα κατάλληλα εμπορικά σήματα, το κατάλληλο γεωγραφικό αποτύπωμα και τον σωστό ανθρώπινο δυναμικό, είμαι πεπεισμένος ότι είμαστε προσηλωμένοι στην κατεύθυνση της βιώσιμης ανάπτυξης», πρόσθεσε.
«Είμαι περήφανη για την αφοσίωση μας στην στρατηγική μας και την σημαντική πρόοδο που έχουμε πραγματοποιήσει στους στόχους Βιωσιμότητας το 2024», ανέφερε η Christine Montenegro McGrath, Chief Impact & Sustainability Officer της Mondelēz International. «Εστιάζουμε στο να κάνουμε ουσιαστικό αντίκτυπο όπου χρειάζεται περισσότερο, και τα αποτελέσματα αυτής της προσπάθειας είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά», συμπλήρωσε.