Η DryDel Shipping συνεχίζει με δυναμική το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού του στόλου της, ανακοινώνοντας την υπογραφή συμβολαίου για την κατασκευή ενός πλοίου μεταφοράς χύδην φορτίου τύπου Ultramax, χωρητικότητας 64.000 DWT, με το κορυφαίο ιαπωνικό ναυπηγείο Nihon Shipyard Co., Ltd. (Imabari Shipbuilding Co., Ltd.). Το νέο πλοίο είναι το δέκατο στη σειρά εν рамках του τρέχοντος προγράμματος νεότευκτων της εταιρείας και αναμένεται να παραδοθεί το 2028.
Το πλοίο θα διαθέτει σύγχρονες περιβαλλοντικές τεχνολογίες, όπως σχεδίαση κύτους για χαμηλή κατανάλωση, κινητήρα συμβατό με Tier III/Phase 3, καθώς και τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας, συμπεριλαμβανομένων του υβριδικού πτερυγίου και του αγωγού υποβοήθησης καιρού (WAD).
Ο διευθύνων σύμβουλος της DryDel, Κώστας Δελαπόρτας, δήλωσε ότι είναι ικανοποιημένος για τη συνεργασία με την Imabari Shipbuilding, τονίζοντας πως αυτή η επένδυση αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της εταιρείας στη βιωσιμότητα και την ποιότητα.
«Παρά τις προκλήσεις της σημερινής αγοράς, είμαι περήφανος που καλωσορίζω ένα ακόμη υψηλής ποιότητας νεότευκτο από τη διακεκριμένη Imabari Shipbuilding, επιβεβαιώνοντας τη μακροχρόνια δέσμευσή μας προς την ιαπωνική ναυπηγική βιομηχανία. Είμαι πεπεισμένος για τις μακροπρόθεσμες προοπτικές του τομέα του ξηρού χύδην φορτίου – αυτό το πλοίο υπογραμμίζει τη στρατηγική μας προσέγγιση. Κάθε νέο πλοίο είναι μια στρατηγική επένδυση για το μέλλον και μέρος του προγράμματος εκσυγχρονισμού του στόλου μας,» δήλωσε ο κ. Δελαπόρτας.