Ο κύκλος εργασιών του ομίλου Green Beverages ανήλθε σε 119 εκατ. ευρώ το 2024, σημειώνοντας αύξηση 15,8% σε σχέση με το 2023.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η αύξηση είναι αποτέλεσμα της αυξημένης ζήτησης για εμφιαλωμένο νερό και αναψυκτικά, των καινοτόμων προϊόντων «Better for You», καθώς και της στρατηγικής εστίασης σε επιλεγμένες αγορές.
Τα προσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 8,1 εκατ. ευρώ, από 2,6 εκατ. ευρώ το προηγούμενο έτος, ενώ η καθαρή ζημία του Ομίλου μειώθηκε κατά 50,9%, αναδεικνύοντας την αποτελεσματικότητα των μετασχηματιστικών προσπαθειών.
Επενδύσεις
Το 2024 ήταν έτος στοχευμένων επενδύσεων για τη βελτίωση της ανθεκτικότητας, αποδοτικότητας και παρουσίας του Ομίλου:
- Αναβάθμιση της μονάδας παραγωγής φυσικού μεταλλικού νερού στη Ζήρεια Κορινθίας και ανανέωση του brand.
- Εγκατάσταση νέας γραμμής παραγωγής γυάλινων και PET φιαλών, μειώνοντας το κόστος και ενισχύοντας τη βιωσιμότητα.
- Ψηφιοποίηση με σύστημα ERP και χρήση πράσινης ενέργειας στις εγκαταστάσεις των Ιωαννίνων μέσω φωτοβολταϊκών που θα αρχίσουν να λειτουργούν από το β’ εξάμηνο 2025.
Επιπλέον, το 2024 υπήρξε κομβικό για τη στρατηγική βιωσιμότητας του Ομίλου, καθώς εκδόθηκε η πρώτη έκθεση βιωσιμότητας, που καταγράφει την πορεία των δράσεων και τις βασικές αρχές στον τομέα ESG. Το 2025 θα δημοσιευθεί η αναφορά του 2024, ενσωματώνοντας νέες δεσμεύσεις και μετρήσιμους στόχους, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση του Ομίλου σε ένα μοντέλο υπεύθυνης και βιώσιμης ανάπτυξης.
Ο Όμιλος ενισχύει την παρουσία του σε δύο κύριες γεωγραφικές περιοχές: στην Ελλάδα, όπου είναι ηγέτης στο φυσικό μεταλλικό νερό, και στη Μέση Ανατολή, όπου αναπτύσσονται στρατηγικές ευκαιρίες. Το 2024, υπογράφηκαν δύο στρατηγικές συνεργασίες με τη Gulf International στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και την Al Rabie στη Σαουδική Αραβία, ανοίγοντας δρόμο για τοπική παραγωγή και επέκταση σε επιλεγμένες αγορές!
Η ΧΗΤΟΣ, βασικός πυλώνας του Ομίλου Green Beverages, συνέχισε τη δυναμική της το 2024, οδηγώντας την ανάπτυξη του Ομίλου. Οι πωλήσεις του φυσικού μεταλλικού νερού ΖΑΓΟΡΙ αυξήθηκαν κατά 14%, φτάνοντας τα 89,4 εκατ. ευρώ, ενώ οι πωλήσεις των αναψυκτικών GREEN κατέγραψαν αύξηση 22%, αγγίζοντας τα 30 εκατ. ευρώ. Οι συνεχείς επενδύσεις στην ποιότητα, την καινοτομία και τη διεθνή επέκταση επιβεβαιώνουν τη σταθερή θέση της ΧΗΤΟΣ στην εγχώρια αγορά και τη στρατηγική σπουδαιότητα της για την παγκόσμια ανάπτυξη του Ομίλου.
Καθώς η διεθνής αγορά μη αλκοολούχων ποτών αναμένεται να υπερδιπλασιαστεί μέχρι το 2034 και οι καταναλωτικές προτιμήσεις στραφούν προς πιο υγιεινές και premium επιλογές, ο Όμιλος Green Beverages εστιάζει στο μέλλον με ένα σαφές όραμα να εξελίσσεται υπεύθυνα, προσφέροντας προϊόντα που εμπνέουν εμπιστοσύνη και διαμορφώνουν τον κλάδο.