Ο Όσκαρ Πιάστρι οδήγησε τον Λάντο Νόρις σε ένα 1-2 για τη McLaren στο Ισπανικό Γκραν Πρι, καθώς το αυτοκίνητο ασφαλείας δημιούργησε αμφιλεγόμενους τελευταίους γύρους που αφορούσαν τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull.
Ο Φερστάπεν αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει σκληρά ελαστικά στη διάρκεια του τελευταίου σπριντ προς τη σημαία και εμπλέκεται σε αρκετές περιστατικά με τον Τζορτζ Ράσελ της Mercedes.
Ο Ολλανδός τερμάτισε πέμπτος, αλλά υποβλήθηκε σε ποινή 10 δευτερολέπτων λόγω σύγκρουσης με τον Ράσελ, με αποτέλεσμα να υποβιβαστεί στην 10η θέση.
Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής διατηρούσε πίεση στις McLaren με στρατηγική τριών αλλαγών, σε αντίθεση με τις δύο δικές τους, και φαινόταν έτοιμος για την τρίτη θέση πριν από το αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο προκλήθηκε από βλάβη κινητήρα του Κίμι Αντονέλι (Mercedes).
Η στρατηγική της Red Bull για τοποθέτηση σκληρών ελαστικών στο αυτοκίνητο του Φερστάπεν δεν απέδωσε, αφήνοντάς τον χωρίς πρόσφυση στην επανεκκίνηση, οδηγώντας σε μια σειρά απρόβλεπτων περιστατικών.
Κατά την επανεκκίνηση πέντε γύρους πριν το τέλος, ο Φερστάπεν είχε μια επικίνδυνη ταλάντωση στην τελευταία στροφή, ενώ βρισκόταν δίπλα στον Σαρλ Λεκλέρκ στη ευθεία, με τα δύο αυτοκίνητα να έρχονται σε επαφή καθώς η Ferrari επέστρεφε στην αγωνιστική γραμμή.
Ο Ράσελ, στη συνέχεια, επιχείρησε να προσπεράσει τον Φερστάπεν στην εσωτερική πλευρά στην πρώτη στροφή, και οι δύο ήρθαν σε επαφή, με την Red Bull να διατηρεί τη θέση της.
Ο νυν παγκόσμιος πρωταθλητής παραπονέθηκε ότι ο Ράσελ τον έσπρωξε, ωστόσο ο μηχανικός του, Τζαμπιέρο Λαμπιάζε, του ζήτησε να επιστρέψει τη θέση, επικαλούμενος τους κανονισμούς των αγώνων που επιτρέπουν στον οδηγό της εσωτερικής πλευράς να στρίψει αν είναι αρκετά κοντά.
Με δύο γύρους να απομένουν, ο Φερστάπεν φαίνεται να δίνει χώρο στον Ράσελ να τον προσπεράσει εξωτερικά στην τέταρτη στροφή, αλλά καθώς ο Ράσελ προχωρά, ο Ολλανδός εμφανίζεται ξαφνικά και προσπαθεί να επιστρέψει στην εσωτερική πλευρά.
Ο Ράσελ ρώτησε μέσω ραδιοφώνου τι συμβαίνει, και ο Φερστάπεν τιμωρήθηκε για το περιστατικό.
Η πέμπτη νίκη του Πιάστρι στη σεζόν τον φέρνει 10 βαθμούς μπροστά από τον Νόρις στο πρωτάθλημα, ενώ οι αναταραχές στους τελευταίους γύρους άφησαν τον Φερστάπεν 49 βαθμούς πίσω από τον Αυστραλό.
Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Σαρλ Λεκλέρκ (Ferrari), ακολούθησαν ο Ράσελ (Mercedes) και ο Νίκο Χούλκενμπεργκ (Sauber Ferrari), ενώ οι θέσεις 7-10 κατακτήθηκαν από τους:
Λιούις Χάμιλτον (Ferrari), Ισάκ Ατζάρ (Racing Bulls), Πιέρ Γκασλί (Alpine Renault), Φερνάντο Αλόνσο (Aston Martin) και ο Φερστάπεν (Red Bull).