Μόλις έγινε γνωστή η σύλληψη του Αντώνη Καφετζόπουλου για παράνομη οπλοκατοχή. Ο καλλιτέχνης, ο οποίος απελευθερώθηκε με απόφαση εισαγγελέα, διευκρίνισε μέσω ανάρτησης στο Facebook ότι τα όπλα που κατείχε είναι άσφαιρα, ψεύτικα και τα έχει στην κατοχή του από το 1994. Χρησιμοποιούνται σε παραστάσεις, ταινίες και τηλεοπτικές σειρές.
Η Φαίη Κοκκινοπούλου, πρώην σύντροφος του Αντώνη Καφετζόπουλου με τον οποίο απέκτησαν έναν γιο, τον 26χρονο Σπύρο, αντέδρασε στην ανάρτηση του πρώην συντρόφου της και μοιράστηκε μια προσωπική εμπειρία που είχε συμβεί πριν από 30 χρόνια.
Συγκεκριμένα, η Φαίη Κοκκινοπούλου γράφει: «Πριν 30 χρόνια, το καλοκαίρι, ξημερώματα, επιστρέφαμε από ένα μπαρ. Στη διασταύρωση Λ. Αλεξάνδρας και Πατησίων μας σταμάτησαν. Πριν προλάβει ο Αντώνης να τραβήξει το χειρόφρενο, ένα χέρι με όπλο (όχι πιστόλι, έμοιαζε με καλάζνικοφ) μπήκε από το ανοιχτό παράθυρο και με σημαδεύει, ενώ ένα δεύτερο χέρι σημαδεύει τον Αντώνη. Δύο άλλοι, ντυμένοι στα χακί, στέκονταν μπροστά στο αυτοκίνητο και ένας άλλος πίσω. Δεν ήταν αστυνομικοί. Μας έβγαλαν έξω με φωνές και απειλές. Αυτό κράτησε περίπου 5 λεπτά, μέχρι να αντιληφθούν το λάθος τους. Ζήτησαν συγγνώμη για την αναστάτωση, να λέμε!»
Αυτή η «αναστάτωση», όπως την αποκάλεσαν, προκάλεσε σε εμένα σοκ και φοβία. Χρειάστηκα χρόνια για να ξεπεράσω τον πανικό της ημέρας εκείνης. Ξαναθυμόμενη τώρα την εμπειρία με αφορμή αυτή την ανάρτηση, νοιώθω πάλι κρύο ιδρώτα.
Φαντάζομαι να χτυπά το κουδούνι στο σπίτι σου το πρωί και να σε συλλαμβάνουν για οπλοκατοχή, σαν να είσαι ο καταζητούμενος μαφιόζος Καπόνε των νοτίων προαστίων, για τις ρέπλικες που έχουν χρησιμοποιηθεί σε πολλές ταινίες και τηλεοπτικές σειρές.
Θα μπορούσε να φαντάζει αστείο, αλλά δεν είναι. Αν συνέβαινε σε εμένα, πιθανότατα θα ήμουν με ηρεμιστικά, θα έκλαιγα, θα είχα και πρόβλημα υγείας. Όχι, δεν είναι αστείο. Είναι τραγικά γελοίο, αλλά δεν έχει τίποτα το κωμικό.
* Θυμάμαι ξεκάθαρα αυτά τα ψεύτικα όπλα που χρησιμοποιούσαμε στη σειρά «Σκορπιός». Είχα κρατήσει κι εγώ ένα σε κάποιες σκηνές. Αργότερα, τα δώσαμε σε φίλους σκηνοθέτες και παραγωγούς για τις ανάγκες των γυρισμάτων τους. Έχουν εμφανιστεί σε πολλές παραγωγές αυτές οι ρέπλικες. Απαίσιες.»