«Η πλατφόρμα e-katanalotis.gr αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο για τους καταναλωτές, επιτρέποντάς τους να συγκρίνουν τιμές και να λαμβάνουν πιο ενημερωμένες αποφάσεις για τις αγορές τους. Οι ενημερωμένοι καταναλωτές μπορούν να συμβάλλουν σημαντικά στον έλεγχο και τη μείωση των τιμών, ενισχύοντας τον ανταγωνισμό. Αυτός είναι ο κύριος στόχος της καμπάνιας», αναφέρει ανακοίνωση από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Ανάπτυξης σχετικά με τις τελευταίες ειδήσεις γύρω από την καμπάνια ενημέρωσης.
Η ανακοίνωση περιλαμβάνει:
«Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα για την καμπάνια ενημέρωσης σχετικά με την πλατφόρμα e-katanalotis.gr, επισημαίνονται τα εξής:
Η δράση είναι μέρος του Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης 2021-2025, στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Ανάπτυξης, και η απόφαση για την κατάρτιση σχεδίου δημοσιότητας ελήφθη στις 5 Μαρτίου 2024.
Η καμπάνια στοχεύει στην ενημέρωση των πολιτών για την ύπαρξη και τη λειτουργία της πλατφόρμας e-katanalotis.gr. Η συγκεκριμένη πλατφόρμα λειτουργεί ως εξαιρετικό εργαλείο για τους καταναλωτές, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να συγκρίνουν τιμές και να κάνουν καλύτερες επιλογές για τις αγορές τους.
Οι καταναλωτές που είναι ενημερωμένοι μπορούν να έχουν αποφασιστική επιρροή στη ρύθμιση και τη μείωση των τιμών, προάγοντας τον ανταγωνισμό. Αυτός είναι ο κυριότερος στόχος της καμπάνιας.
Η κατάρτιση του media plan πραγματοποιήθηκε από την ανάδοχο εταιρεία σύμφωνα με τη διαδικασία που προβλέπεται για τις δημόσιες καμπάνιες, όπως καθορίζεται από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης.»
ΣΥΡΙΖΑ: «Η ΝΔ δίνει ακόμα 8,2 εκατομμύρια ευρώ στα κανάλια για την “καταπολέμηση της ακρίβειας”»
Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, σε ανακοίνωσή του, παρατήρησε: «Η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έχει υιοθετήσει μια… καινοτόμο προσέγγιση για να αντιμετωπίσει την ακρίβεια που πλήττει τη χώρα, με την ίδια να είναι αποκλειστικά υπεύθυνη. Σύμφωνα με το δημοσίευμα της ιστοσελίδας Data Journalists, το Υπουργείο Ανάπτυξης προγραμματίζει να διαθέσει συνολικά 8,2 εκατομμύρια ευρώ σε τηλεοπτικά κανάλια (εθνικής και περιφερειακής εμβέλειας) για διαφημιστική εκστρατεία σχετική με μέτρα προστασίας του καταναλωτή που αποσκοπεί στην καταπολέμηση της ακρίβειας και του πληθωρισμού». «Μάλιστα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, από τις 10 Μαρτίου, το υπουργείο έχει ήδη εκταμιεύσει 3,7 εκατομμύρια ευρώ προς τα κανάλια.»
«Με άλλα λόγια, η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό με 8,2 εκατομμύρια ευρώ για να προωθήσει μέτρα που δεν έχουν αποδώσει τα τελευταία τρία χρόνια, όπως προκύπτει από την αδιάκοπη αύξηση του πληθωρισμού. Ωστόσο, η εφευρετικότητα της κυβέρνησης Μητσοτάκη στο να βρίσκει τρόπους για να δίνει δημόσιο χρήμα στους εκλεκτούς φίλους της είναι εντυπωσιακή. Για τα κανάλια και τους καναλάρχες, φαίνεται πως υπάρχουν άφθονα χρήματα», πρόσθεσε.