Η Μπαρτσελόνα αρχίζει να βλέπει τους πρώτους καρπούς από τις πωλήσεις των VIP περιοχών του ανακαινισμένου γηπέδου της.
Ο καταλανικός σύλλογος υπολογίζει έσοδα 335 εκατομμυρίων ευρώ από την πώληση 3.700 VIP θέσεων και χώρων φιλοξενίας στο νέο «Καμπ Νου». Ήδη έχουν εξαντληθεί τέσσερις κατηγορίες προϊόντων: οι σουίτες VVIP, τα box, οι premium θέσεις και τα πολυτελή καθίσματα, που καλύπτουν συνολικά 1.740 θέσεις.
Οι διαθέσιμες επιλογές περιλαμβάνουν τις θέσεις στην Player Zone και στην Pitch Row, καθώς και στο τμήμα του εξώστη στο δεύτερο διάζωμα (Balcony). Η ζήτηση εξακολουθεί να αυξάνεται, με πολλές ζώνες να έχουν ήδη εξαντληθεί και τα αιτήματα να πληθαίνουν συνεχώς.
En vol au-dessus du Spotify Camp Nou pic.twitter.com/YUB0irBBtc
— FC Barcelona (@fcbarcelona_fra) May 28, 2025
Όσον αφορά τις θέσεις VIP Ring στο πρώτο διάζωμα VIP, υπάρχουν ακόμη διαθέσιμες, με πάνω από 1.000 να έχουν ήδη πουληθεί, ξεκινώντας από 5.500 ευρώ ανά σεζόν, με στόχο την ολοκλήρωσή τους τον Ιανουάριο του 2026.
Η στρατηγική μάρκετινγκ στηρίζεται σε πολυετή συμβόλαια, τα οποία παρέχουν στον σύλλογο μια σταθερή οικονομική βάση για τα επόμενα χρόνια, ενισχύοντας το νέο μοντέλο δημιουργίας εσόδων που προωθεί η Espai Barça.
Η προσφορά Barça Hospitality βελτιώνει την εμπειρία του σταδίου και ανταποκρίνεται στην αυξανόμενη ζήτηση από επιχειρηματίες που επιθυμούν να ζήσουν το ποδόσφαιρο με έναν μοναδικό τρόπο.
Η ομάδα των «Μπλαουγκράνα» εστιάζει κυρίως σε εταιρείες που επιθυμούν να ενισχύσουν τις πελατειακές τους σχέσεις, να δημιουργήσουν δίκτυα και να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες στα στελέχη τους.
Για να εξασφαλίσει μια ικανοποιητική εμπειρία αγορών, η Μπαρτσελόνα έχει δημιουργήσει έναν χώρο περίπου 1.000 τετραγωνικών μέτρων για ενημέρωση σχετικά με τις νέες VIP θέσεις, όπου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δουν τους χώρους και να λάβουν εξατομικευμένες υπηρεσίες σε ένα εκλεπτυσμένο περιβάλλον.
Με περισσότερες από 9.400 VIP θέσεις προγραμματισμένες για το νέο στάδιο και στόχο 120 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως από χορηγίες, η ανταπόκριση της αγοράς επιβεβαιώνει την εγκυρότητα του μοντέλου που καθιστά τον σύλλογο ηγέτη στην προσφορά κορυφαίων αθλητικών εμπειριών στην Ευρώπη.
naftemporiki.gr