• Latest
Ποιες είναι οι πέντε βασικές στρατηγικές για την ενίσχυση του brand loyalty

Ποιες είναι οι πέντε βασικές στρατηγικές για την ενίσχυση του brand loyalty

May 19, 2025
Ο Νετανιάχου ανακαλεί υψηλόβαθμα στελέχη της αντιπροσωπείας στη Ντόχα λόγω «άρνησης της Χαμάς» για συμφωνία

Ο Νετανιάχου ανακαλεί υψηλόβαθμα στελέχη της αντιπροσωπείας στη Ντόχα λόγω «άρνησης της Χαμάς» για συμφωνία

May 20, 2025
Συνάντηση Μητσοτάκη – Γκουτέρες: Όσα συζητήθηκαν για Κυπριακό, Γάζα και Συρία

Συνάντηση Μητσοτάκη – Γκουτέρες: Όσα συζητήθηκαν για Κυπριακό, Γάζα και Συρία

May 20, 2025
Η Εβίτα είναι κόρη του Λεωνίδα

Ο Μάρκος έτοιμος για το επόμενο χτύπημα

May 20, 2025

Classic galaktoboureko – ProtoThema English

May 20, 2025

Two associates of Mexico’s mayor dead in an armed attack

May 20, 2025
Ουκρανία: Ο Μάρκο Ρούμπιο θα παραστεί στις συνομιλίες στην Κωνσταντινούπολη

ΗΠΑ: Ζητούν από χώρες να υποδεχθούν πρόσφυγες που φεύγουν από την Γάζα

May 20, 2025
Από το exit της Lamda στο… real estate, την Αττική Οδό και την Qualco

Από το exit της Lamda στο… real estate, την Αττική Οδό και την Qualco

May 20, 2025
Εκκενώθηκε το προεδρικό μέγαρο λόγω έντονης οσμής αερίου

Εκκενώθηκε το προεδρικό μέγαρο λόγω έντονης οσμής αερίου

May 20, 2025
Η World Central Kitchen δεν έχει πλέον προμήθειες για να μαγειρέψει ή να ψήσει ψωμί

Ακόμη και σύμμαχοι οργίζονται με το Ισραήλ

May 20, 2025
Κως: Επιχείρηση διάσωσης μεταναστών – Βυθίστηκε η φουσκωτή λέμβος τους

Κως: Επιχείρηση διάσωσης μεταναστών – Βυθίστηκε η φουσκωτή λέμβος τους

May 20, 2025
ΟΗΕ: Δεν έχει διανεμηθεί ακόμη ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα

ΟΗΕ: Δεν έχει διανεμηθεί ακόμη ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα

May 20, 2025
Εάν αναγνωρίζετε αυτά τα 8 σημάδια, έχετε παντρευτεί τον καλύτερο σας φίλο

Εάν αναγνωρίζετε αυτά τα 8 σημάδια, έχετε παντρευτεί τον καλύτερο σας φίλο

May 20, 2025
NeaGreece
Advertisement
  • Αρχική
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Διεθνή
  • πολιτική
  • Κοινωνία
  • αθλητισμός
  • Lifestyle
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Διεθνή
  • πολιτική
  • Κοινωνία
  • αθλητισμός
  • Lifestyle
No Result
View All Result
NeaGreece
No Result
View All Result
Home Επιχειρήσεις

Ποιες είναι οι πέντε βασικές στρατηγικές για την ενίσχυση του brand loyalty

info@neagreece.gr by [email protected]
May 19, 2025
in Επιχειρήσεις
0
Ποιες είναι οι πέντε βασικές στρατηγικές για την ενίσχυση του brand loyalty
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Οι παράγοντες που ενδυναμώνουν την πίστη των πελατών και προσφέρουν προστιθέμενη αξία στην σύγχρονη, ανταγωνιστική αγορά αναλύονται σε μια πρόσφατη μελέτη της Foundever.

Σύμφωνα με την έκθεση με τίτλο «The New Customer Care Playbook», η αφοσίωση των πελατών δεν εξαρτάται πλέον μόνο από την τιμή ή την ποιότητα του προϊόντος, αλλά από την συνολική εμπειρία που προσφέρει κάθε μάρκα.

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία τονίζει την ανάγκη ανάπτυξης ανθρωποκεντρικών, προληπτικών και εξατομικευμένων στρατηγικών εξυπηρέτησης. Η νέα έκθεση highlights πέντε θεμελιώδεις στρατηγικές που μπορούν να υιοθετήσουν οι επιχειρήσεις για να καλλιεργήσουν μακροχρόνια πιστότητα και περιλαμβάνουν εξατομίκευση σε μεγάλη κλίμακα, προληπτική και προβλεπτική εξυπηρέτηση, πολυκαναλική εμπειρία, ενδυνάμωση των εργαζομένων και πελατοκεντρική κουλτούρα.

Εξατομικευμένες εμπειρίες και υπηρεσίες για τους πελάτες

Ο Αθανάσιος Καρύδης, Country Leader της Foundever στην Ελλάδα, σημειώνει ότι «είναι ολοένα και πιο δύσκολο για τις εταιρείες να ξεχωρίσουν και να εγκαθιδρύσουν μια σχέση εγγύτητας και εμπιστοσύνης με τους πελάτες. Η Foundever συνεχώς ερευνά τις εξελίξεις στις ανάγκες των καταναλωτών, δεσμευόμενη να βοηθήσει τις εταιρείες να χτίσουν μακροχρόνιες σχέσεις μέσω καινοτόμων και εξατομικευμένων λύσεων εξυπηρέτησης πελατών (CX) που ενισχύουν την αφοσίωση και ανάπτυξή τους».

Οι πελάτες σήμερα αναμένουν εξατομικευμένες εμπειρίες και υπηρεσίες από τις μάρκες, κάτι που απαιτεί χρήση δεδομένων και αναλύσεων για κατανόηση των αναγκών και προτιμήσεών τους, μαζί με προσαρμογή της επικοινωνίας και των προσφορών ανάλογα. Η Foundever υπογραμμίζει τη σημασία της αξιοποίησης εργαλείων Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) για την επίτευξη μαζικής εξατομίκευσης, διατηρώντας παράλληλα το ανθρώπινο στοιχείο.

Προβλέποντας τις ανάγκες και επιλύοντας προβλήματα προληπτικά

Σήμερα, δεν αρκεί απλώς να λύνονται προβλήματα που προκύπτουν, αλλά χρειάζεται και η ικανότητα των brands να προβλέπουν τις ανάγκες των πελατών και να προσφέρουν λύσεις πριν εμφανιστούν πιθανά ζητήματα. Αυτό συνεπάγεται την παρακολούθηση αλληλεπιδράσεων των πελατών, ανάλυση δεδομένων και χρήση προγνωστικής και τεχνητής νοημοσύνης για εντοπισμό πιθανών σημείων τριβής, προσφέροντας προληπτική υποστήριξη.

Οι πελάτες αλληλεπιδρούν με τις μάρκες μέσω πολλαπλών καναλιών και προσδοκούν μια συνεπή εμπειρία σε όλα αυτά. Γι’ αυτό οι εταιρείες χρειάζεται να ενσωματώσουν και διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας (τηλέφωνο, email, chat, social media κ.λπ.) για να διευκολύνουν την περιήγηση και την αλληλεπίδραση με την επιχείρηση.

Αυτονομία στους εργαζόμενους

Πίσω από κάθε brand βρίσκονται οι εργαζόμενοι στην εξυπηρέτηση πελατών, και η ικανότητά τους να επιλύουν προβλήματα και να παρέχουν μια ευχάριστη εμπειρία είναι κρίσιμη για την ανάπτυξη πιστότητας. Η Foundever τονίζει τη σημασία της ενδυνάμωσης των υπαλλήλων με τα κατάλληλα εργαλεία, εκπαίδευση και αυτονομία για να βρίσκουν άμεσες και αποτελεσματικές λύσεις.

Στην τελική, η πελατειακή αφοσίωση ξεκινά από μέσα στην επιχείρηση. Κάθε εταιρεία πρέπει να δημιουργήσει μια πελατοκεντρική κουλτούρα, όπου όλοι οι εργαζόμενοι κατανοούν τη σημασία της πελατειακής εμπειρίας και προσπαθούν να προσφέρουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Αυτό απαιτεί ενίσχυση της ενσυναίσθησης, συνεργασίας και καινοτομίας σε όλα τα επίπεδα της επιχείρησης.

Tags: brandloyaltyβασικέςγιαείναιενίσχυσηοιΠέντεΠοιεςστρατηγικέςτηντου
Previous Post

«Θα παρασχεθεί ό,τι χρειαστεί στον Δήμο για τις επόμενες ημέρες»

Next Post

Πρέπει επιτέλους να ακουστούν οι συγγενείς και όχι τα κόμματα για τα Τέμπη

info@neagreece.gr

[email protected]

Next Post
Η Ελληνική Λύση θα καταθέσει τη δική της πρόταση για την προανακριτική για το έγκλημα των Τεμπών

Πρέπει επιτέλους να ακουστούν οι συγγενείς και όχι τα κόμματα για τα Τέμπη

NeaGreece.gr

© 2025 NeaGreece.gr.

Navigate Site

  • About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact

Follow Us

No Result
View All Result

© 2025 NeaGreece.gr.