• Latest
Ξοδεύουν πιο πολλά οι ώριμοι χρήστες στις online αγορές

Ξοδεύουν πιο πολλά οι ώριμοι χρήστες στις online αγορές

May 19, 2025
Ολοκληρώθηκε η πώληση του 75% της Adocim στην Τουρκία

Ολοκληρώθηκε η πώληση του 75% της Adocim στην Τουρκία

May 19, 2025
Πρόκληση του τουρκικού ΥΠΕΞ για Γενοκτονία Ποντίων: Αβάσιμοι ισχυρισμοί

Πρόκληση του τουρκικού ΥΠΕΞ για Γενοκτονία Ποντίων: Αβάσιμοι ισχυρισμοί

May 19, 2025

Greece borrows cheaper than the US for up to 30 years

May 19, 2025
Το μήνυμα στον Τζο Μπάιντεν για τον καρκίνο του προστάτη

Το μήνυμα στον Τζο Μπάιντεν για τον καρκίνο του προστάτη

May 19, 2025
Κατηγορεί την Ελλάδα για «παραληρηματικές δηλώσεις» και «φανταστικούς ισχυρισμούς»

Κατηγορεί την Ελλάδα για «παραληρηματικές δηλώσεις» και «φανταστικούς ισχυρισμούς»

May 19, 2025
Nikos Galanos: His two marriages, his engagement to Katia Dandoulaki, and his love for Betty Livanou

Nikos Galanos: His two marriages, his engagement to Katia Dandoulaki, and his love for Betty Livanou

May 19, 2025
Ανέστειλε την αλλαγή στην διαδικασία αποζημίωσης για όσους είχαν παλαιά ασφαλιστήρια υγείας

Ανέστειλε την αλλαγή στην διαδικασία αποζημίωσης για όσους είχαν παλαιά ασφαλιστήρια υγείας

May 19, 2025
Ο πρόεδρος Πούτιν προτείνει «πάγωμα» της γραμμής του μετώπου, χωρίς διεκδίκηση εδαφών που παραμένουν υπό τον έλεγχο του Κιέβου

Μέσα από μουσικό σχολείο στο Σότσι πραγματοποίησε την τηλεφωνική επικοινωνία ο Πούτιν με τον Τραμπ

May 19, 2025

Who PASOK puts in the frame of responsibility for Tempi – Today the proposal for the Pre-Investigation

May 19, 2025
Provocative announcement from Ankara: “Delusional” Greek statements on the Pontian Genocide – “Greece attempts to distort history”

Provocative announcement from Ankara: “Delusional” Greek statements on the Pontian Genocide – “Greece attempts to distort history”

May 19, 2025
Ισως μια σπουδαία μέρα για Ρωσία και Ουκρανία

Συνομιλία Τραμπ – Πούτιν: Ετοιμη για μνημόνιο ειρηνευτικών συνομιλιών δηλώνει η Μόσχα

May 19, 2025
Κρήτη: Άγρια συμπλοκή στο κέντρο των Χανίων – Μια σύλληψη και ένας τραυματίας

Κρήτη: Άγρια συμπλοκή στο κέντρο των Χανίων – Μια σύλληψη και ένας τραυματίας

May 19, 2025
NeaGreece
Advertisement
  • Αρχική
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Διεθνή
  • πολιτική
  • Κοινωνία
  • αθλητισμός
  • Lifestyle
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Διεθνή
  • πολιτική
  • Κοινωνία
  • αθλητισμός
  • Lifestyle
No Result
View All Result
NeaGreece
No Result
View All Result
Home SOCIAL MEDIA

Ξοδεύουν πιο πολλά οι ώριμοι χρήστες στις online αγορές

info@neagreece.gr by [email protected]
May 19, 2025
in SOCIAL MEDIA, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ, οικονομία
0
Ξοδεύουν πιο πολλά οι ώριμοι χρήστες στις online αγορές
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Οι έμποροι του ηλεκτρονικού εμπορίου εστιάζουν στους ώριμους χρήστες του διαδικτύου, οι οποίοι είναι επίσης και ώριμοι online αγοραστές. Αυτό συμβαίνει διότι αυτοί οι καταναλωτές είναι ελκυστικοί και δαπανούν συστηματικά, ενώ συμβάλλουν σημαντικά στη θετική εξέλιξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς διαθέτουν υψηλές απαιτήσεις και κριτήρια επιλογής για τα ηλεκτρονικά καταστήματα.

Σύμφωνα με την πρόσφατη έρευνα του GR.E.CA. για το ηλεκτρονικό εμπόριο 2025, οι ώριμοι χρήστες δαπανούν 80% περισσότερα χρήματα σε σχέση με τον γενικό πληθυσμό. Η επιλογή τους βασίζεται σε παράγοντες όπως η εμπειρία, η εξυπηρέτηση και η αξιοπιστία, και όχι μόνο σε προσφορές. Το 61% τους πραγματοποιεί πάνω από 25 αγορές ετησίως και απολαμβάνει μία καλή εμπειρία χρήστη (85%), εξυπηρέτηση (72%) και σαφείς όρους χρήσης (64,5%).

Γενικά, οι καταναλωτές εκτιμούν την εξοικονόμηση χρόνου, τις καλύτερες τιμές, την ταχύτητα στις αγορές και την ποιότητα των προϊόντων. Ωστόσο, οι διαφορές μεταξύ του γενικού πληθυσμού και των ώριμων χρηστών προσδιορίζουν τη στρατηγική των ηλεκτρονικών επιχειρήσεων, για το target group που επιδιώκουν να προσεγγίσουν. Η συχνότητα των online αγορών είναι επίσης εντυπωσιακή, με 48% του γενικού πληθυσμού και 61% των ώριμων χρηστών να πραγματοποιούν πάνω από 25 αγορές το προηγούμενο έτος.

Ο γενικός πληθυσμός αναγνωρίζει την εξοικονόμηση χρόνου (79,4%), τις καλύτερες τιμές (74,3%), την ταχύτητα στις αγορές (65,2%) και την ποιότητα προϊόντων (10,1%) ως προτεραιότητες, ενώ οι ώριμοι χρήστες εστιάζουν στην ταχύτητα (82%), στην εξοικονόμηση χρόνου (75%), στις καλύτερες τιμές (65%) και στην ποιότητα (25%).

Οι έμποροι επισημαίνουν ότι οι ώριμοι χρήστες έχουν κατανοήσει τη σημασία του ψηφιακού κόσμου. Η ταχύτητα, η ευκολία και η εξοικονόμηση χρόνου είναι πλέον πιο σημαντικοί παράγοντες από την τιμή για αυτούς. Οι ώριμοι αγοραστές σχηματίζουν μία ισχυρή καταναλωτική ομάδα με αυστηρά κριτήρια και οι επιχειρήσεις πρέπει να ανταποκριθούν στις εξελιγμένες ανάγκες τους, δημιουργώντας μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης. Όταν μία e-shop δεν προσφέρει ταχύτητα και καλή υποστήριξη, χάνει αυτό το κοινό.

Για τους γνώστες, το UX είναι το κλειδί για την εμπιστοσύνη και τις πωλήσεις. Αν οι αγορές παρακωλύονται ή οι πληροφορίες δεν είναι ξεκάθαρες, οι ώριμοι χρήστες απομακρύνονται. Σύμφωνα με την Dr. Κατερίνα Φραϊδάκη, Πρόεδρο του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου, οι Ώριμοι online αγοραστές, που διαθέτουν εμπειρία και υψηλές προσδοκίες, έχουν εδραιώσει τη σημασία τους στην αγορά.

Ζητείται εμπιστοσύνη – Δυσπιστία σε κοινωνικά δίκτυα και Influencers

Η έρευνα του GR.E.CA. αναδεικνύει την αυξημένη συνείδηση των Ελλήνων καταναλωτών. Αναζητούν εμπειρίες, διαφάνεια και αξιοπιστία. Οι επιχειρήσεις που επενδύουν σε αυτές τις αξίες δεν χτίζουν μόνο πωλήσεις αλλά και σχέσεις. Οι καταναλωτές επιλέγουν προϊόντα με βάση την αξιοπιστία του καταστήματος και την αγοραστική εμπειρία σε κάθε στάδιο της διαδικασίας.

Η έρευνα δείχνει ότι οι ηλεκτρονικοί καταναλωτές αναζητούν πληροφορίες κυρίως σε εταιρικά website (85,8%), σε ανασκοπήσεις προϊόντων (74,1%) και σε ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών (56,7%). Ωστόσο, η εμπιστοσύνη είναι πιο σημαντική από την τιμή, καθώς το 55% δηλώνει ότι δεν θα αγόραζε από κατάστημα που δεν τους εμπνέει εμπιστοσύνη, ακόμα και αν οι τιμές ήταν χαμηλότερες. Διαφανείς όροι, υποστήριξη και ασφαλείς διαδικασίες πληρωμής είναι κρίσιμα στοιχεία, με την εξυπηρέτηση πελάτη να γίνεται στρατηγικό πλεονέκτημα για το 65% των καταναλωτών και το 72% των ώριμων χρηστών.

Επιπλέον, η omni-channel προσέγγιση είναι κυρίαρχη, καθώς 8 στους 10 e-shoppers επισκέπτονται πρώτα φυσικά καταστήματα πριν από τις online αγορές. Ωστόσο, το 62% των καταναλωτών δεν αισθάνονται ασφαλείς να αγοράσουν μέσω κοινωνικών δικτύων, παρά την επιτυχία που έχει η εύρεση προϊόντων μέσω αυτών. Μόνο το 2% ανακαλύπτει νέα brands εκεί, και το 37% δηλώνει ότι δεν επηρεάζεται από influencers, ενώ οι κριτικές και τα σχόλια στα social media επηρεάζουν την αγοραστική απόφαση.

Αντίθετα, οι διαφημίσεις στις μηχανές αναζήτησης έχουν σημαντική επίδραση, με το 21% να αγοράζει συχνά μετά από σχετικές διαφημίσεις. Συνολικά, το 60,7% επηρεάζεται από paid search, αλλά οι ειδικοί σημειώνουν ότι καμία διαφήμιση δεν μπορεί να πουλήσει από μόνη της αν το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν υποστηρίζει τη διαδικασία πώλησης πλήρως.

Tags: onlineαγορέςΞοδεύουνοιπιοπολλάστιςχρήστεςώριμοι
Previous Post

AADE: 2.8 million tax declarations under scrutiny for low income and high spending

Next Post

Στο εδώλιο ο αστυνομικός που πυροβόλησε και σκότωσε τον 16χρονο Κώστα Φραγκούλη

info@neagreece.gr

[email protected]

Next Post
Στο εδώλιο ο αστυνομικός που πυροβόλησε και σκότωσε τον 16χρονο Κώστα Φραγκούλη

Στο εδώλιο ο αστυνομικός που πυροβόλησε και σκότωσε τον 16χρονο Κώστα Φραγκούλη

NeaGreece.gr

© 2025 NeaGreece.gr.

Navigate Site

  • About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact

Follow Us

No Result
View All Result

© 2025 NeaGreece.gr.