Η αύξηση των οικονομικών δεικτών της L’Oreal Hellas για το 2024 αντικατοπτρίζει την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής της, όπως επισήμανε η διοίκηση κατά τη διάρκεια του Annual Press Event 2025. Η εκδήλωση καλωσορίστηκε από την κ. Alessandra Delfini, Country Managing Director της L’Oréal Hellas, που μίλησε για το όραμα της εταιρείας να υλοποιεί πρωτοβουλίες με θετικό αντίκτυπο στον κόσμο, καθώς και για την αποφασιστικότητα και υπευθυνότητα που απαιτούνται για την εφαρμογή τους καθημερινά.
Η κ. Delfini ανέφερε ότι η ομορφιά μπορεί – και πρέπει – να είναι μια δύναμη αλλαγής, εστιάζοντας πάντα στον Πλανήτη, την Καινοτομία και τον Άνθρωπο.
Η ελληνική θυγατρική του γαλλικού πολυεθνικού Ομίλου
Ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα 250 εκατ. ευρώ, με καθαρά κέρδη 25,62 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση από τα 19,82 εκατ. ευρώ του προηγούμενου έτους. Η L’Oréal Hellas διαθέτει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο 27 brands, συμπεριλαμβανομένων των Lancome, Maybelline και Kiehl’s, και στοχεύει στη διεύρυνση των υφιστάμενων σειρών προϊόντων της.
Πολλαπλό μήνυμα
Κατά τη διάρκεια του Annual Event που έλαβε χώρα στη γαλλική πρεσβεία, η L’Oreal Hellas παρουσίασε μια βιωματική έκθεση με τρεις θεματικούς σταθμούς: το περιβάλλον (Planet Room), την καινοτομία (Innovation Room) και την κοινωνία (People Room). Η διοίκηση τόνισε τις πολλές δράσεις που εντάσσονται στο παγκόσμιο πρόγραμμα βιωσιμότητας της L’Oréal, με έμφαση στη υπεύθυνη κατανάλωση φυσικών πόρων και τη μετάβαση σε 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.
Σχετικά με την ευφυΐα και την καινοτομία, αναδείχθηκαν πρόσφατα επιτεύγματα της L’Oréal, όπως το Melasyl & Mexoryl της La Roche-Posay στο Anthelios 400, που προσφέρει βελτιωμένη προστασία από την υπερμελάγχρωση, και τα Pimple Patches της Garnier, που μειώνουν την όψη των ατελειών σε μόλις οκτώ ώρες, δείχνοντας την δέσμευση της L’Oréal για αριστεία.
Αξιοσημείωτη ήταν η παρουσίαση του Renergie H.C.F. Triple Serum της Lancôme, ενός ισχυρού αντιγηραντικού προϊόντος που προσφέρει ολοκληρωμένη φροντίδα. Αντίστοιχα, η Vichy παρουσίασε τον Collagen 16 Serum, που ενισχύει το κολλαγόνο έως και 350% και βελτιώνει 16 σημάδια γήρανσης, καθώς και την Kérastase με το K-SCAN, μια έξυπνη κάμερα μαλλιών που αναλύει το τριχωτό με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης.
Κοινωνικές δράσεις
Εντυπωσιακή ήταν η παρουσίαση των κοινωνικών δράσεων των brands της L’Oréal, όπως η πρωτοβουλία Brave Together της Maybelline για την ψυχική ενδυνάμωση των νέων, σε συνεργασία με την Ε.Π.Α.Ψ.Υ., και η εκπαίδευση κατά της παρενόχλησης στους δρόμους με το Stand Up της L’Oréal Paris σε συνεργασία με την W.I.N. Hellas.
Η Garnier προώθησε την περιβαλλοντική πρωτοβουλία “Green Beauty”, ενώ η La Roche-Posay υποστήριξε ογκολογικούς ασθενείς μέσω του Συλλόγου Φλόγα. Επίσης, το Abuse Is Not Love του YSL και η συνεργασία με την W.I.N. Hellas δημιουργούν έναν διάλογο γύρω από την έμφυλη βία, ενώ η πρωτοβουλία για το Κοινωνικό Κομμωτήριο της L’Oréal Professional Products κέντρισε το ενδιαφέρον των παρευρισκομένων.