Η Υπουργός Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Σοφία Ζαχαράκη, επιβεβαίωσε την αμετακίνητη θέση της κυβέρνησης σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, κατά τη διάρκεια συνάντησης με μέλη του Δ.Σ. της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος το απόγευμα της Τετάρτης στο Υπουργείο Παιδείας.
Σύμφωνα με το υπουργείο, στη διάρκεια της τρίωρης συζήτησης, η κυρία Ζαχαράκη ανέφερε ότι η αξιολόγηση αποτελεί βασική προτεραιότητα της κυβέρνησης, τονίζοντας ότι δεν έχει πειθαρχικό χαρακτήρα, αλλά αποσκοπεί στην αναβάθμιση και ενίσχυση του δημόσιου σχολείου.
Η ηγεσία του υπουργείου εξετάζει μόνο επιμέρους βελτιώσεις, εστιάζοντας στη γραφειοκρατία, βασισμένες στις προτάσεις που έχουν ζητηθεί από εκπαιδευτικά στελέχη.
Η Υπουργός, Σοφία Ζαχαράκη, επισήμανε ότι, παρά τις προκλήσεις που έχει προκαλέσει η παρατεταμένη κρίση, έχουν πραγματοποιηθεί σημαντικά και σταθερά βήματα για την ενίσχυση της δημόσιας εκπαίδευσης από την κυβερνητική πλευρά.
Δέσμευση για 10.000 νέους διορισμούς εκπαιδευτικών, με έμφαση στην Πρωτοβάθμια
Η Υπουργός ανέφερε ότι τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει πάνω από 38.000 διορισμοί εκπαιδευτικών, ενισχύοντας την παρουσία μόνιμου προσωπικού στα σχολεία της χώρας. Υπογράμμισε την πρόθεση για 10.000 νέες προσλήψεις το καλοκαίρι, πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, με έμφαση στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και δίκαιη κατανομή.
Επιπλέον, τόνισε ότι η πρώτη φάση πρόσληψης αναπληρωτών γίνεται εγκαίρως, δίνοντας τη δυνατότητα για ομαλή εκκίνηση της σχολικής χρονιάς. Στην ίδια κατεύθυνση, επεσήμανε την βούληση του Υπουργείου να μειωθεί ο χρόνος μεταξύ της πρώτης και δεύτερης φάσης πρόσληψης.
Η Σοφία Ζαχαράκη δήλωσε ότι θα επιταχυνθούν οι διαδικασίες διορισμών στην Ειδική Αγωγή μέσω του ΑΣΕΠ, υπενθυμίζοντας ότι κατά την προεδρία της ως Υφυπουργού Παιδείας, έγιναν οι πρώτοι διορισμοί στην Ειδική Αγωγή, κάτι που θα συνεχιστεί, προσφέροντας σταθερότητα στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές.
Μετά από συναντήσεις με Διευθυντές Εκπαίδευσης και Περιφερειακούς Διευθυντές, η Υπουργός κατέγραψε αιτήματα και προβληματισμούς με στόχο τη μείωση της γραφειοκρατίας και τη βελτίωση της καθημερινότητας στα σχολεία.
Αναφερόμενη στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, τόνισε τη δημιουργία μόνιμου μηχανισμού επιμόρφωσης, προσαρμοσμένο στις ανάγκες και προτάσεις των εκπαιδευτικών.