Η αμαξοστοιχία IC54, που εκτελεί το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, αναχώρησε με καθυστέρηση 96 λεπτών το μεσημέρι της Πέμπτης 8/5, λόγω τεχνικού προβλήματος.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Hellenic Train, η εταιρεία φρόντισε για την εξυπηρέτηση των 210 επιβατών, παρέχοντας νερά και σνακ κατά την αναμονή, ενώ τους ενημέρωνε για την εξέλιξη της κατάστασης. Επιπλέον, ανακοίνωσε τις προβλεπόμενες αποζημιώσεις για τους επιβάτες που επηρεάστηκαν.
Ανακοίνωση της εταιρείας
«Η Hellenic Train ενημερώνει το κοινό ότι η αμαξοστοιχία IC54 Αθήνα – Θεσσαλονίκη, που ήταν προγραμματισμένη να αναχωρήσει στις 14:58, αναχώρησε με καθυστέρηση 96 λεπτών λόγω τεχνικού προβλήματος.
Η εταιρεία προχώρησε σε άμεσες ενέργειες για την επίλυση του προβλήματος, δίνοντας προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των 210 επιβατών. Το προσωπικό ανακοίνωσε τα νέα στους επιβάτες και προσέφερε νερά και σνακ κατά τη διάρκεια της αναμονής.
Αποζημιώσεις
Η Hellenic Train ενημερώνει ότι σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες έχουν δικαίωμα σε αποζημίωση 25% της αξίας του εισιτηρίου τους με τους εξής τρόπους:
- Εισιτήρια που έχουν εκδοθεί από εκδοτήρια και πληρώθηκαν με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.
Για όσους έχουν εισιτήρια που αγοράστηκαν με κάρτα, ανεξαρτήτως καναλιού πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app), μπορούν:
- είτε να επισκεφτούν ένα εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου.
- είτε να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία χρησιμοποιώντας τη φόρμα παραπόνων/αιτημάτων, συμπεριλαμβάνοντας τον αριθμό του εισιτηρίου ή το pdf του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ζητώντας την επιστροφή του ποσού στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά.
Για περισσότερες πληροφορίες και υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες καλούνται να επισκεφτούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να απευθυνθούν στις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.
Η εταιρεία διερευνά το περιστατικό για να διαπιστωθούν τα αίτια του.
Η Hellenic Train ευχαριστεί το επιβατικό κοινό για την κατανόηση και συνεργασία του.»