Sure! Here’s a rewritten version of the content:
Κωνσταντίνος Κυρανάκης προτείνει την 24ωρη λειτουργία του Μετρό και του Τραμ κάθε Σάββατο, στο πλαίσιο ενός ευρύτερου σχεδίου που στοχεύει στη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων και την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.
Σε δηλώσεις του στο Open, ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών ανέφερε ότι εδώ και τέσσερις εβδομάδες έχει ζητήσει από τη ΣΤΑΣΥ να προετοιμάσει μελέτη βιωσιμότητας για την εφαρμογή 24ωρης λειτουργίας του Μετρό το Σάββατο, με στόχο την ασφαλή νυχτερινή μεταφορά.
Επιπλέον, συμπλήρωσε ότι έχει υπάρξει και αίτημα για 24ωρη λειτουργία του Τραμ κατά τους καλοκαιρινούς μήνες στις παραλιακές περιοχές, όπου παρατηρείται αυξημένη κίνηση και τροχαία ατυχήματα.
Ο κ. Κυρανάκης ανέφερε επίσης την πρόταση για τη δημιουργία ενός ειδικού ταμείου, το οποίο θα χρηματοδοτεί τις επιδοτήσεις των ταξί μέσω προστίμων που προκύπτουν από τροχαίες παραβάσεις που καταγράφονται από κάμερες. Πρότεινε επίσης, αντί για αφαίρεση διπλώματος, οι οδηγοί που εντοπίζονται να οδηγούν υπό την επήρεια αλκοόλ να τοποθετούν στο όχημά τους μια συσκευή αλκοτέστ συνδεδεμένη με τη μηχανή, υποχρεώνοντάς τους να κάνουν αλκοτέστ για να μπορέσει το αυτοκίνητό τους να ξεκινήσει.
Στο Realfm 97,8 και στον Νίκο Στραβελάκη, ο κ. Κυρανάκης αναφέρθηκε στην πρόταση επιδότησης του κόμιστρου των ταξί τα Σαββατοκύριακα, με στόχο να αποτρέψει την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ.
«Είναι σημαντικό να διευκρινίσουμε ότι έχω δημιουργήσει ένα ταμείο που θα χρηματοδοτεί μέτρα οδικής ασφάλειας, χρηματοδοτούμενο από τους παραβάτες και όχι από τους φορολογούμενους. Αυτά τα δημοσιονομικά περιθώρια αποτελούν δημόσια έσοδα. Κάθε μέτρο θα πρέπει να συνεννοηθεί και να συμφωνηθεί με το οικονομικό επιτελείο, χωρίς να ξοδεύουμε δημόσιο χρήμα χωρίς τη σχετική έγκριση», τόνισε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών.