Ο Όμιλος Attica κατέκτησε συνολικά 21 βραβεία κατά την τελετή απονομής των Tourism & Travel Marketing Awards 2025, που έλαβε χώρα στις 12 Μαΐου, μέσω των εταιρειών Superfast Ferries, Blue Star Ferries, Hellenic Seaways και Anek Lines.
Αναλυτικά, ο Όμιλος απέσπασε 1 Platinum & Gold βραβείο, 9 Gold, 7 Silver και 3 Bronze για τις δράσεις του που προωθούν τη βιωσιμότητα και βελτιώνουν την ταξιδιωτική εμπειρία των επιβατών.
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η ομάδα Marketing του Ομίλου αναγνωρίστηκε ως “In-House Marketing Team of the Year”, υποδεικνύοντας την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής της και την ισχυρή παρουσία της στον τομέα του travel marketing.
Οι βραβεύσεις καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα δράσεων, αναγνωρίζοντας:
- Τη δραστική εφαρμογή στρατηγικής ESG και τη δέσμευση για υπεύθυνη επιχειρηματικότητα.
- Πρωτοβουλίες marketing που ενισχύουν την επιβατική εμπειρία και βελτιώνουν την επικοινωνία του Ομίλου σε όλα τα σημεία επαφής, διαδικτυακά και μη.
- Την αξία του μεγαλύτερου προγράμματος πιστότητας στην ελληνική ακτοπλοΐα, Seasmile, που μετατρέπει κάθε ταξίδι σε μια αξέχαστη εμπειρία με πρόσθετα οφέλη.
- Βέλτιστες πρακτικές για την υγεία και την ασφάλεια επιβατών και εργαζομένων.
- Στοχευμένες κοινωνικές δράσεις και στήριξη των τοπικών κοινοτήτων όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος.
- Δράσεις που προωθούν την ισότιμη πρόσβαση στον τουρισμό και τη συμπερίληψη.
Σύμφωνα με τον Όμιλο Attica, αυτές οι πρωτοβουλίες αντικατοπτρίζουν το όραμα και τη στρατηγική του, καθώς ενσωματώνει συνεχώς τις αρχές ESG σε όλες τις λειτουργίες του.
Μέσω στοχευμένων δράσεων, ο Όμιλος επιβεβαιώνει τη δέσμευσή του για ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών και βελτίωση της επιβατικής εμπειρίας, αναπτύσσοντας πρωτοβουλίες που προσφέρουν ουσιαστικά οφέλη στους κατοίκους και τους επισκέπτες των νησιωτικών περιοχών της χώρας.