Όταν οι αθεράπευτα αισιόδοξοι ισχυρίζονται ότι το κράτος και η χώρα γενικότερα αφήνουν πίσω τις διαχρονικές παθογένειες και ανοίγονται σε νέες προοπτικές οικονομικής και κοινωνικής ανάπτυξης, έρχεται ένα αθλητικό παπούτσι που πηγαίνει πάνω από την Ακρόπολη και μας προσγειώνει στην σκληρή ελληνική πραγματικότητα.
Αυτό δεν είναι το μοναδικό περιστατικό, αλλά σίγουρα αποτελεί το πιο πρόσφατο από τα καμπανάκια που χτυπούν συχνά, υπενθυμίζοντας στους ονειροπόλους την αλήθεια, όπως έχουν υπάρξει και άλλα με σοβαρές συνέπειες.
Το πώς καταλήξαμε να δούμε ένα παπούτσι σαν φωτοστέφανο στην Ακρόπολη είναι μάλλον απλό. Γνωρίζουμε καλά ότι μιλάμε για την Ελλάδα.
Σύμφωνα με απόφαση που αναρτήθηκε στη Διαύγεια, η εταιρεία υπέβαλε αίτημα στις 30 Απριλίου για τη μίσθωση ενός χώρου 200 τ.μ. δίπλα στο Ζάππειο Μέγαρο, προκειμένου να διοργανώσει μία διαφημιστική εκδήλωση με drones.
Η διοίκηση του Ζαππείου και το διοικητικό συμβούλιο της επιτροπής Ολυμπίων Κληροδοτημάτων ενέκριναν ομόφωνα το αίτημα για τη διεξαγωγή του show για λογαριασμό της Essence Mediacom σχετικά με την προώθηση προϊόντων της Adidas Hellas, με ενοίκιο μόλις 380 ευρώ.
Φαινομενικά χαμηλό το ποσό, αλλά δεν είναι το μόνο πρόβλημα της υπόθεσης.
Οι υπεύθυνοι του Ζαππείου που παραχώρησαν τον χώρο για την απογείωση των drones (τα οποία ήταν αρκετά) ρώτησαν τους εκπροσώπους της εταιρείας: «Όταν απογειωθούν από το Ζάππειο, πού θα κατευθυνθούν και τι πρόκειται να κάνουν;».
Αν πήραν την απάντηση ότι θα κάνουν show στην Ακρόπολη, τότε είναι απαράδεκτη η έγκριση που δόθηκε.
Εξίσου ανεύθυνο είναι αν δεν ρώτησαν καν, δεδομένου ότι ανακύπτουν και θέματα ασφαλείας. Σε κοντινή απόσταση βρίσκονται η Βουλή, το Μέγαρο Μαξίμου, υπουργεία και χιλιάδες πολίτες σε κίνηση στο κέντρο της πόλης. Είναι αδιανόητο να ενοικιάζεται ένας δημόσιος χώρος και να εκτοξεύεται οτιδήποτε από αυτόν για οποιονδήποτε προορισμό.
Αλλά, για την Ελλάδα, που συνεχίζει να μας εκπλήσσει, αυτό δεν είναι πρωτοφανές. Εδώ, όλα είναι δυνατά.