«Η σημερινή συνεδρίαση του υπουργικού συμβουλίου ισοδυναμεί με ομολογία ενοχής», αναφέρει σε ανάρτησή του στο Facebook ο πρόεδρος της Νέας Αριστεράς, Αλέξης Χαρίτσης. «Ο κ. Μητσοτάκης παραδέχεται ότι ο σιδηρόδρομος δεν ήταν ασφαλής, και 26 μήνες μετά την τραγωδία στα Τέμπη, παραμένει επικίνδυνος», προσθέτει.
Επισημαίνει ότι «το σύστημα ETCS, για το οποίο ο κυβερνητικός εκπρόσωπος έχει παραπλανήσει τους πολίτες πολλές φορές, φαίνεται τελικά ότι δεν είναι λειτουργικό», ενώ εκφράζει την ανησυχία του για την πρόθεση της κυβέρνησης να εφαρμόσει στον ΟΣΕ «το μοντέλο της ΔΕΗ».
Αποκαλεί «καθρεφτάκια για ιθαγενείς» τα ψηφιακά εργαλεία εκσυγχρονισμού που παρουσίασε ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, τονίζοντας ότι «ο σιδηρόδρομος ουδέποτε ήταν προτεραιότητα για την κυβέρνηση της ΝΔ». Με κατεστραμμένες υποδομές, υποχρηματοδότηση, υποστελέχωση και συνεχόμενη ιδιωτικοποίηση, ο σιδηρόδρομος δεν πρόκειται να γίνει ασφαλής, αναφέρει.
«Αγωνιζόμαστε για έναν ενιαίο δημόσιο σιδηρόδρομο, σύγχρονο και ασφαλή, που θα serve ως βιώσιμο και οικονομικό μέσο μεταφοράς για εργαζόμενους, φοιτητές και όλους τους πολίτες που δεν ανήκουν στους προνομιούχους της κυβέρνησης Μητσοτάκη», καταλήγει ο κ. Χαρίτσης στην ανάρτησή του.