Η Φόρμουλα 1 ανακοίνωσε το επίσημο καλαντάρι για το 2026, σηματοδοτώντας την έναρξη μιας νέας, βιώσιμης εποχής.
Εγκεκριμένο από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA), το πρόγραμμα περιλαμβάνει 24 αγώνες και την παρουσία νέων μονοθεσίων που λειτουργούν με 100% βιώσιμα καύσιμα, καθώς και τη συμμετοχή εμβληματικών ομάδων όπως οι Audi, Cadillac και Ford.
Η σεζόν θα ανοίξει στην Αυστραλία το τριήμερο 6-8 Μαρτίου και θα ολοκληρωθεί στο Άμπου Ντάμπι από τις 4 έως τις 6 Δεκεμβρίου. Στο ενδιάμεσο, notable θα είναι η απουσία της ιστορικής Ίμολα, οι νέες συνθήκες στη Μαδρίτη, καθώς και προσαρμογές που στοχεύουν στη βελτίωση της υλικοτεχνικής αποδοτικότητας του σιρκουί.
Το 2026 θα φέρει στη Φόρμουλα 1 όχι μόνο νέες τεχνολογίες και κινητήρες, αλλά και το ντεμπούτο της πίστας στη Μαδρίτη, η οποία θα φιλοξενήσει το νέο Ισπανικό Γκραν Πρι, μαζί με την είσοδο μεγάλων κατασκευαστών όπως οι Audi και Cadillac.
Εξαιτίας του Ραμαζανιού, οι αγώνες στο Μπαχρέιν και τη Σαουδική Αραβία θα πραγματοποιηθούν τον Απρίλιο, όπως συνέβαινε και τα προηγούμενα χρόνια.
Στο θέμα της βιωσιμότητας, θα υπάρξει βελτίωση στο χρονοδιάγραμμα μετακινήσεων: για παράδειγμα, ο Καναδάς θα ακολουθεί το Μαϊάμι, μειώνοντας τις εκπομπές που σχετίζονται με τις μεταφορές. Επιπλέον, η μακρά ευρωπαϊκή ενότητα θα εστιάσει στους καλοκαιρινούς μήνες, προσφέροντας μια πιο γραμμική και συμπαγή δομή σε σχέση με το παρελθόν.
Η σεζόν του 2026 θα περιορίσει τους τριπλούς αγώνες σε μόλις δύο μπλοκ, στο τέλος της χρονιάς: ΗΠΑ-Μεξικό-Βραζιλία (Οκτώβριο-Νοέμβριο) και Λας Βέγκας-Κατάρ-Άμπου Ντάμπι (Νοέμβριο-Δεκέμβριο).
Οι διακοπές θα είναι επίσης διαφοροποιημένες: θα υπάρξουν τρεις εβδομάδες ανάμεσα σε Μαϊάμι και Μονακό, ενώ η καλοκαιρινή διακοπή μεταξύ Ουγγαρίας και Ολλανδίας θα παραμείνει τέσσερις εβδομάδες, αλλά θα έχει ελαφρά προώθηση.
naftemporiki.gr