Sure! Here’s a rewritten version of your content:
—
Η πρωταγωνίστρια αυτής της ιστορίας βίωσε την εμπειρία της απόλυσης μόλις δύο μέρες μετά την πρόσληψή της. Σ’ ένα βίντεο που έκανε θραύση στο TikTok, κατέγραψε τη συνομιλία της με την υπεύθυνη του προσωπικού.
Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας τους, η υπεύθυνη παραδέχθηκε ότι “λυπάται πολύ” για την ανακοίνωση της απόλυσής της.
Η γυναίκα εξήγησε πως υπήρξαν αλλαγές στη στρατηγική της εταιρείας “την τελευταία στιγμή” και ζήτησε συγγνώμη. Αναφορικά με τους λόγους που την προσέλαβαν για μόλις δύο μέρες, ανέφερε ότι προτίμησαν να την αφήσουν να ξεκινήσει ώστε να απολαμβάνει ασφάλιση και παροχές, αντί να απορρίψουν την αίτησή της απευθείας.
«Το τραύμα από την απόλυση δεν αποζημιώνεται»
Θα λάμβανε αποζημίωση για έξι εβδομάδες. Η ομάδα αποφάσισε να τη στηρίξει όσο καλύτερα μπορούσε σε αυτή την ασυνήθιστη κατάσταση.
Η Ρόζμαρι ανταπάντησε: «Αυτό ήταν εντελώς απρόσμενο. Θα ήθελα πολύ να είχα δύο ολόκληρους μήνες, αναρωτιέμαι αν υπάρχει τρόπος να λάβω δύο επιπλέον εβδομάδες αποζημίωσης».
Η υπεύθυνη της είπε ότι δεν είχε κάποια άμεση απάντηση, αλλά ότι θα λάβουν υπόψη το αίτημά της.
Δεν υπήρξε συνέχεια στη συζήτηση, και η Ρόζμαρι συνειδητοποίησε ότι τελικά έλαβε τις δύο επιπλέον εβδομάδες αποζημίωσης μόνο όταν έλαβε την επίσημη επιστολή της απόλυσης.
Ωστόσο, όπως ανέφερε, όσο κι αν προσπαθήσουν να τη στηρίξουν οικονομικά, είναι πολύ δύσκολο να αντισταθμίσουν το σοκ και την απογοήτευση από την απώλεια δουλειάς μόλις δύο μέρες μετά την πρόσληψη.
«Γλίτωσες»
Πολλοί χρήστες του TikTok εξέφρασαν την οργή τους προς την εταιρεία που απέλυσε τη Ρόζμαρι.
«Αυτό είναι τουλάχιστον συναισθηματική χειραγώγηση. Είναι ξεκάθαρο ότι δεν ξέρουν τι τους γίνεται, οι ανώτεροι δεν συμπεριφέρονται έτσι», είπε ένας χρήστης.
«Ούτε σου αξίζει ούτε εκτιμούν τον χρόνο σου. Ειλικρινά, γλίτωσες», ανέφερε άλλος χρήστης.
«Αδυνατώ να πιστέψω αυτό που σου συνέβη!» δήλωσε ένας τρίτος χρήστης.
—
If you need any further adjustments, feel free to ask!