Δημιουργεί Στρατηγικούς Στόχους η Παπουτσάνης για το 2028
Η Παπουτσάνης στοχεύει να αυξήσει τον κύκλο εργασιών της σε 100 εκατ. ευρώ μέχρι το 2028, από 62 εκατ. ευρώ το 2023, 31 εκατ. ευρώ το 2019 και 15,5 εκατ. ευρώ το 2025. Αυτή η ανάπτυξη θα προέλθει από τη διεύρυνση του προϊόντικου της χαρτοφυλακίου και την είσοδό της σε νέες αγορές.
Στρατηγικοί Στόχοι
Ο διευθύνων σύμβουλος Μενέλαος Τασόπουλος, κατά την παρουσίαση στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών, υπογράμμισε την εστίαση της εταιρείας σε οργανική ανάπτυξη, ενίσχυση των επώνυμων προϊόντων, γεωγραφική επέκταση, και νέες εξαγορές. Η Παπουτσάνης είναι ήδη μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής σαπουνιών στην Ευρώπη, με ετήσια παραγωγή 18.000 τόνους.
Επιπλέον, η εταιρεία είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη στον ελληνικό τομέα λιανικής μη τροφίμων, με ισχυρή διείσδυση σε νέες κατηγορίες προϊόντων, όπως τα οικιακά καθαριστικά.
Στον τομέα των επώνυμων καταναλωτικών προϊόντων, στόχος είναι να επιτευχθεί οργανική αύξηση πωλήσεων κατά 10 εκατ. ευρώ την επόμενη τριετία και να διπλασιαστεί το μερίδιο αγοράς με τα υπάρχοντα εμπορικά σήματα. Επιπλέον, αναμένονται 3 εκατ. ευρώ από νέες επωνυμίες και γεωγραφικές περιοχές, ενώ η ανάπτυξη μέσω εξαγορών παραμένει στο επίκεντρο της στρατηγικής.
Το περιθώριο κέρδους της εταιρείας αναμένεται να φθάσει το 22% το 2024, από 21% το 2023 και 18% το 2022. Η επωνυμία Αρκάδι παρουσίασε κύκλο εργασιών 5 εκατ. ευρώ το 2024, σημειώνοντας σημαντική ανάπτυξη.
Για το 2025, η Παπουτσάνης προβλέπει αύξηση των εξαγωγών, οι οποίες ήδη αντιπροσωπεύουν το 50% του κύκλου εργασιών. Ο τομέας των ξενοδοχειακών προϊόντων αναμένεται να αποτελέσει κύριο άξονα ανάπτυξης, με στρατηγικές συνεργασίες να ενδυναμώνονται για την ενίσχυση των εξαγωγών σε νέες αγορές. Παράλληλα, η ανάπτυξη προϊόντων για τρίτους και ειδικών σαπωνομαζών θα συνεχιστεί.
Όσον αφορά τη χρηματική διανομή, η διοίκηση ανακοίνωσε ότι θα διανεμηθεί τουλάχιστον το ίδιο ποσό όπως πέρυσι, με επενδύσεις που θα φθάσουν στα 4-5 εκατ. ευρώ.