Το «Baby Shark» δεν χρειάζεται συστάσεις, καθώς είναι το πιο δημοφιλές παιδικό τραγούδι στο YouTube με σχεδόν 16 δισεκατομμύρια προβολές.
Η νοτιοκορεάτικη εκπαιδευτική εταιρεία πίσω από το viral βίντεο, Pinkfong, ετοιμάζεται για εισαγωγή στο χρηματιστήριο της Νότιας Κορέας, όπως αναφέρει το πρακτορείο Bloomberg.
Η εταιρεία υπέβαλε τα έγγραφα για την αρχική δημόσια προσφορά (IPO) στον δείκτη Kosdaq την Πέμπτη. Αν και η Pinkfong δεν έχει αποκαλύψει λεπτομέρειες σχετικά με το μέγεθος της συμφωνίας, η Korea Economic Daily εκτιμά ότι η εταιρεία θα αποτιμηθεί περίπου στα 700 δισεκατομμύρια γουόν (507 εκατομμύρια δολάρια).
Το τραγούδι κυκλοφόρησε το 2015 και γρήγορα έγινε παγκόσμιο φαινόμενο. Σήμερα, με σχεδόν 16 δισεκατομμύρια προβολές, ξεπερνά το δεύτερο πιο δημοφιλές κομμάτι στο YouTube, το «Despacito», κατά πάνω από 7 δισεκατομμύρια προβολές, καθώς τα παιδιά σε όλο τον κόσμο συνεχίζουν να το παρακολουθούν σχεδόν μια δεκαετία μετά την κυκλοφορία του.
Ωστόσο, η Pinkfong δεν έχει καταφέρει να αναπαραγάγει την ίδια επιτυχία με άλλα τραγούδια της, όπως το «Penguin Dance», που συγκέντρωσαν σημαντικά λιγότερες προβολές.
Η εταιρεία προσπαθεί να εκμεταλλευτεί το φαινόμενο του «Baby Shark». Το 2019, η δημοτικότητα του τραγουδιού οδήγησε σε περιοδεία και σε μια συλλογή NFTs, η οποία εξαντλήθηκε σε 30 λεπτά τον Δεκέμβριο. Επιπλέον, έχει σχέδια για ταινία με τη Nickelodeon Animation, λανσάρισμα μη ανταλλάξιμων tokens, δημιουργία κόμικς και προϊόντων.