«Ο ΟΠΑΠ συνεχίζει να βρίσκεται στην αιχμή της ψηφιακής εξέλιξης», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, Jan Karas.
Ο ΟΠΑΠ προγραμματίζει επενδύσεις που εστιάζουν στην εμπειρία των παικτών, με έμφαση σε νέες λύσεις, mobile εφαρμογές, και προηγμένα οπτικοακουστικά συστήματα, όπως ανέφερε η διοίκηση κατά την ενημέρωση αναλυτών για τα οικονομικά αποτελέσματα του Α’ τριμήνου 2025. Ο κ. Karas τόνισε ότι ο ΟΠΑΠ παραμένει αφοσιωμένος στην προώθηση καινοτομιών για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών του, με τις ψηφιακές λύσεις να παίζουν καθοριστικό ρόλο στην στρατηγική της εταιρείας. Υπογράμμισε τη δυναμική του online καναλιού, καθώς και την αύξηση της δραστηριότητας του retail δικτύου, ανακοινώνοντας σημαντικές τεχνολογικές αναβαθμίσεις για τα καταστήματα ΟΠΑΠ και PLAY τα επόμενα χρόνια. Ειδικότερα, η εταιρεία επενδύει σε τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής εκμάθησης, στοχεύοντας στη δημιουργία προσωποποιημένων εμπειριών για τους πελάτες της. Επιπλέον, τα loyalty προγράμματα που λανσάρισαν διαδικτυακές πλατφόρμες ενισχύουν την αλληλεπίδραση με την πελατεία.
Αύξηση της χρήσης της εφαρμογής OPAP Store App
Η διοίκηση σημείωσε ότι οι δραστηριότητες αθλητικού στοιχηματισμού και iGaming ήταν καθοριστικοί παράγοντες για τα ισχυρά αποτελέσματα του Α’ τριμήνου 2025, με το ΤΖΟΚΕΡ να επωφελείται από μια ευνοϊκή σειρά τζακ ποτ, συμπεριλαμβανομένου ενός επιτυχημένου τζακ ποτ-ρεκόρ τον περασμένο Ιανουάριο. Ο κ. Karas επεσήμανε τα αποτελέσματα της εφαρμογής OPAP Store App, η οποία είναι κεντρική στη στρατηγική ψηφιακού μετασχηματισμού των καταστημάτων ΟΠΑΠ.
Όπως είπε, η χρήση της εφαρμογής έχει φτάσει σε πρωτοφανή επίπεδα και ενισχύει τη δραστηριότητα των παικτών μέσω μιας προσωποποιημένης εμπειρίας. Σχεδόν το ένα τρίτο της παικτικής δραστηριότητας στα καταστήματα προέρχεται από αυτήν την εφαρμογή, γεγονός που αναδεικνύει την επιτυχία και την αποδοτικότητα της. «Η συνεχής επιτυχία του OPAP Store App μας δίνει την αυτοπεποίθηση ότι θα παραμείνουμε στην κορυφή της ψηφιακής εξέλιξης στον τομέα του retail», δήλωσε ο κ. Karas.
Οι online δραστηριότητες συνεχίζουν να είναι κύριος κινητήρας ανάπτυξης για την εταιρεία, καταγράφοντας υψηλές διψήφιες αυξήσεις σε όλες τις κατηγορίες παιχνιδιών, χάρη στα online loyalty προγράμματα και άλλες προωθητικές ενέργειες. Παράλληλα, επεκτείνεται η βάση ενεργών πελατών τόσο για τη Stoiximan όσο και για τις διαδικτυακές πλατφόρμες του ΟΠΑΠ. σχετικά με τα VLTs, πρόσθεσαν νέα παιχνίδια στο χαρτοφυλάκιο PLAY και ανανέωσαν τα παιγνιομηχανήματα για να προσφέρουν μια σύγχρονη και αναβαθμισμένη εμπειρία.
Η διοίκηση αναφέρθηκε στη στρατηγική εξελίξεων για τα καταστήματα ΟΠΑΠ, τα οποία παραμένουν προορισμοί για προσιτή διασκέδαση και κοινωνική συνάθροιση, μέσω πρωτοβουλιών όπως τα διαδραστικά Football Party, που γίνονται κάθε εβδομάδα με αφορμή σημαντικούς αγώνες. Όσον αφορά τις χορηγικές συνεργασίες της μητρικής Allwyn με τη Formula 1 και τη McLaren, οι φίλοι της Formula 1 έχουν την ευκαιρία να επισκεφτούν τα καταστήματα ΟΠΑΠ και να απολαύσουν προσομοιωτές αυτοκινήτων.
Ευκαιρίες για ενίσχυση της αλληλεπίδρασης
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, τονίστηκε ότι τα νέα και ανανεωμένα προϊόντα του ΟΠΑΠ δημιουργούν ευκαιρίες για ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με το κοινό. Χαρακτηριστικά, η ανανεωμένη ΛΟΤΤΟ, η πρόσφατη ειδική κλήρωση του Eurojackpot, τα νέα παιχνίδια ΣΚΡΑΤΣ, και η ειδική πασχαλινή έκδοση του Λαϊκού Λαχείου είχαν θετικά αποτελέσματα.
Για το α΄ τρίμηνο του 2025, τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) του ΟΠΑΠ ανήλθαν στα €595 εκατομμύρια (+8,2% σε ετήσια βάση). Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα €207,1 εκατομμύρια (+8,8% σε σύγκριση με το α΄ τρίμηνο του 2024) και τα καθαρά κέρδη για το τρίμηνο ανήλθαν σε €123,4 εκατομμύρια (+8,9% σε ετήσια βάση). Ο κ. Karas εξέφρασε την πεποίθηση ότι οι επιτυχίες του Α’ τριμήνου θα βοηθήσουν την εταιρεία να τηρήσει τις προβλέψεις της για το 2025.