• ΠΡΟΣΦΑΤΑ
Σούπερ μάρκετ: Αύξηση 6,7% στις πωλήσεις

Σούπερ μάρκετ: Αύξηση 6,7% στις πωλήσεις

May 27, 2025
Μετρό Θεσσαλονίκης: Τι προκάλεσε την πολύωρη διακοπή των δρομολογίων

Μετρό Θεσσαλονίκης: Τι προκάλεσε την πολύωρη διακοπή των δρομολογίων

June 25, 2025
Ο «έμπορος χαλιών» που βάζει ξανά το Ιράν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με τις ΗΠΑ

Ο «έμπορος χαλιών» που βάζει ξανά το Ιράν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με τις ΗΠΑ

June 25, 2025
Οι πυρηνικές εγκαταστάσεις «υπέστησαν σοβαρές ζημιές» από τις αμερικανικές επιδρομές

Οι πυρηνικές εγκαταστάσεις «υπέστησαν σοβαρές ζημιές» από τις αμερικανικές επιδρομές

June 25, 2025
Από αύριο επεκτείνεται πιλοτικά σε 3 κλάδους

Από αύριο επεκτείνεται πιλοτικά σε 3 κλάδους

June 25, 2025
Χάγη: Ο Ρούτε αποκάλεσε τον Τραμπ «μπαμπά» σε συνέντευξη Τύπου

Χάγη: Ο Ρούτε αποκάλεσε τον Τραμπ «μπαμπά» σε συνέντευξη Τύπου

June 25, 2025
500.000 ευρώ για εκσυγχρονισμό των κτηρίων του ΟΠΑ

500.000 ευρώ για εκσυγχρονισμό των κτηρίων του ΟΠΑ

June 25, 2025
Προσκάλεσε για δεύτερη φορά τον Τραμπ στο Μπάκιγχαμ

Προσκάλεσε για δεύτερη φορά τον Τραμπ στο Μπάκιγχαμ

June 25, 2025
57χρονη πέθανε την ώρα που έτρωγε με την κόρη της

66χρονος εντοπίστηκε νεκρός από σφαίρα στο κεφάλι

June 25, 2025
Αναλαμβάνω τα καθήκοντα του προέδρου της Προανακριτικής Επιτροπής με αίσθημα ευθύνης για την αναζήτηση της αλήθειας και με σεβασμό στη μνήμη των θυμάτων της τραγωδίας

Αναλαμβάνω τα καθήκοντα του προέδρου της Προανακριτικής Επιτροπής με αίσθημα ευθύνης για την αναζήτηση της αλήθειας και με σεβασμό στη μνήμη των θυμάτων της τραγωδίας

June 25, 2025
Κεραυνός σκότωσε τον γαμπρό σε παραλία

Κεραυνός σκότωσε τον γαμπρό σε παραλία

June 25, 2025
Μετά τις ύβρεις Τραμπ, η χυδαία χειρονομία του Τζέι ντι Βανς σε ομιλία στο Οχάιο (βίντεο)

Μετά τις ύβρεις Τραμπ, η χυδαία χειρονομία του Τζέι ντι Βανς σε ομιλία στο Οχάιο (βίντεο)

June 25, 2025
Επτά Ισραηλινοί στρατιώτες νεκροί στη Γάζα

Επτά Ισραηλινοί στρατιώτες νεκροί στη Γάζα

June 25, 2025
NeaGreece
Διαφημιστειτε
  • Αρχική
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Διεθνή
  • πολιτικήσ
  • Κοινωνία
  • αθλητισμός
  • Lifestyle
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Διεθνή
  • πολιτικήσ
  • Κοινωνία
  • αθλητισμός
  • Lifestyle
No Result
View All Result
NeaGreece
No Result
View All Result
Αρχική οικονομία

Σούπερ μάρκετ: Αύξηση 6,7% στις πωλήσεις

May 27, 2025
in οικονομία, ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ, ΤΙΜΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Σούπερ μάρκετ: Αύξηση 6,7% στις πωλήσεις
Share on FacebookShare on Twitter

Αύξηση 6,7% στις πωλήσεις και 5,2% στην ποσότητα των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων σε σύγκριση με την περσινή περίοδο, επιβεβαιώνοντας την ανθεκτικότητα και προσαρμοστικότητα του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα, σε ένα ανταγωνιστικό και ευαίσθητο στον τομέα τιμών περιβάλλον.

Η δυναμική του κλάδου αναδεικνύεται από τα πρόσφατα δεδομένα της NielsenIQ, που καλύπτουν την περίοδο από την αρχή του έτους έως τις 11 Μαΐου 2025.

Η συγκεκριμένη χρονική επιλογή επιτρέπει την ανάλυση των «καθαρών» τάσεων της αγοράς, απελευθερωμένων από την επίδραση της εποχικότητας του Πάσχα και άλλων σημαντικών αργιών.

Αύξηση 11% στα φρέσκα και χύμα προϊόντα

Η κατηγορία τροφίμων και ποτών αποτέλεσε τον κύριο μοχλό ανάπτυξης, με άνοδο 7,8% σε αξία και 5,3% σε όγκο.

Τα φρέσκα και χύμα προϊόντα, όπως κρέας, ψάρι, και λαχανικά, παρουσίασαν τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση, φτάνοντας το +11% σε αξία.

Αντίστοιχα, τα προϊόντα Bazaar, που περιλαμβάνουν μη τρόφιμα όπως ρούχα, παιχνίδια και ηλεκτρικές συσκευές, κατέγραψαν αύξηση 10,8%.

Οι ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες στα σούπερ μάρκετ

Κατηγορίες όπως τα αντιηλιακά (+28,9%), τα έτοιμα γεύματα (+22,4%) και οι σοκολάτες (+19,4%) παρουσίασαν τη μεγαλύτερη ανάπτυξη.

Στον αντίποδα, πτώση παρατηρήθηκε σε προϊόντα όπως τα απολυμαντικά χεριών (-14,8%), τα εντομοκτόνα (-13,5%) και το ελαιόλαδο (-9,7%).

Η NielsenIQ υποδεικνύει ότι αυτές οι τάσεις οφείλονται, μεταξύ άλλων, σε αυξήσεις τιμών πρώτων υλών, μεταβαλλόμενες καταναλωτικές συνήθειες, και καιρικές συνθήκες σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Μετοχή 24,4% για ιδιωτικές ετικέτες

Η παρουσία των ιδιωτικών ετικετών παραμένει σταθερή στο 24,4% της συνολικής αγοράς FMCGs, ενώ υπάρχει μείωση στην ένταση προωθητικών ενεργειών για επώνυμα προϊόντα, ιδίως στις κατηγορίες προσωπικής υγιεινής και φροντίδας (73% από 86,1%) και στα τρόφιμα και ποτά (33,8% από 41,9%). Αυτές οι αλλαγές αντανακλούν την επίδραση των κρατικών ρυθμίσεων στον τομέα προώθησης, σύμφωνα με την NielsenIQ.

Ηλεκτρονικές πωλήσεις στο 3,3%

Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις σημείωσαν αύξηση 12,9% σε αξία, φτάνοντας το 3,3% των συνολικών πωλήσεων. Οι κατηγορίες με τη μεγαλύτερη διείσδυση στο online περιλαμβάνουν παιδικά προϊόντα, καθαριστικά, εμφιαλωμένο νερό και τυρί, επιβεβαιώνοντας τη στροφή των καταναλωτών προς τη ευκολία των ψηφιακών αγορών.

Αξιολόγηση ανά τύπο καταστήματος και γεωγραφική περιοχή

Όλοι οι τύποι καταστημάτων παρουσίασαν θετική τάση, με τα Hypermarkets να αυξάνονται 9,1% και τις Superettes να φτάνουν +10,6%. Γεωγραφικά, η Κρήτη (+9,6%) και τα νησιά (+11,5%) καταγράφουν τις μεγαλύτερες αυξήσεις, ενώ η Αττική, που καλύπτει το 43% της κατανάλωσης, εμφανίζει τη χαμηλότερη αύξηση στο +6,8%.

Tags: αύξησημάρκετπωλήσειςσούπερστις
Προηγούμενο Άρθρο

«Ντετέκτιβ» θα ξεσκεπάζουν πλούσιους οφειλέτες

Επόμενο Άρθρο

«Πήγαμε στην Μυτιλήνη για το τάμα μας…»

Επόμενο Άρθρο
«Πήγαμε στην Μυτιλήνη για το τάμα μας…»

«Πήγαμε στην Μυτιλήνη για το τάμα μας...»

NeaGreece.gr

© 2025 NeaGreece.gr.

  • ΣΧΕΤΙΚΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ακολουθήστε Μας

No Result
View All Result
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΔΙΕΘΝΗ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
  • LIFESTYLE

© 2025 NeaGreece.gr.