Η σημερινή εξεταστική διαδικασία στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία χαρακτηρίζεται από αναμενόμενη δυσκολία, καθώς άνοιξε η αυλαία των Πανελλαδικών Εξετάσεων για τους υποψηφίους των ΓΕΛ.
«Το κεντρικό θέμα αφορούσε τη δημιουργικότητα στο σύγχρονο νεοελληνικό σχολείο και τη δημιουργικότητα των μαθητών. Υπήρχαν τέσσερα κείμενα: δύο από τη Νεοελληνική Γλώσσα και ένα πεζογράφημα, συγκεκριμένα ένα απόσπασμα από το έργο του Γιώργου Ιωάννου», δήλωσε ο Γιώργος Χρυσουδάκης, ακαδημαϊκός του μαθήματος Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας.
«Θα μπορούσα να πω ότι η δυσκολία των θεμάτων ήταν αναμενόμενη. Απαιτείται πάντα προσοχή», πρόσθεσε ο κ. Χρυσουδάκης. «Εκτός από τα κλασικά θέματα περίληψης, ερμηνευτικού σχολίου και παραγωγής λόγου στο τέταρτο θέμα, είχαμε τρεις ασκήσεις: μία για την απόδειξη του επιστημονικού λόγου, μία δεύτερη για την επικοινωνιακή αποτελεσματικότητα ενός τίτλου από τα δύο κείμενα της Νεοελληνικής Γλώσσας, και τέλος, τη μετατροπή της ενεργητικής σύνταξης σε παθητική, μαζί με δύο πιθανές αλλαγές από αυτή τη μετατροπή. Θεωρώ ότι αυτή η τελευταία άσκηση θα απαιτήσει ιδιαίτερη προσοχή από τους μαθητές. Θα είμαστε μαζί σας σύντομα για μια αναλυτική προσέγγιση».
Μπορείτε να βρείτε τις απαντήσεις στα θέματα που δόθηκαν σήμερα ΕΔΩ.
Δείτε αναλυτικά τα σημερινά θέματα ΕΔΩ.
Διαβάστε επίσης:
→Πανελλήνιες 2025: Ολόκληρο το πρόγραμμα των Εξετάσεων για ΓΕΛ και ΕΠΑΛ