Η Ρίβερ Πλέιτ έχει την πρωτοκαθεδρία στην παρουσία φιλάθλων στα γήπεδα των κορυφαίων συλλόγων παγκοσμίως, με μέσο όρο 84.025 θεατές ανά αγώνα. Φέτος, ξεπέρασε την πάντα πολυπληθή «Σιγκνάλ Ιντούνα» της Μπορούσια Ντόρτμουντ, η οποία είχε 81.365 θεατές κατά μέσο όρο το 2024.
Στην τρίτη θέση βρίσκονται οι Μπάγερν Μονάχου με 75.000 φιλάθλους στο «Αλιάντζ Αρένα» κατά την ίδια χρονική περίοδο. Ακολουθούν η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με 73.701, η Ίντερ με 73.525, η Ρεάλ Μαδρίτης με 73.472, η Μίλαν με 72.091, η Ρόμα με 62.776, η Γουέστ Χαμ με 62.385 και η Μαρσέιγ με 61.736 θεατές. Η Ατλέτικο Μαδρίτης είχε μέσο όρο 60.717 θεατές.
Αξιοσημείωτο είναι ότι η Μπαρτσελόνα, που βρίσκεται σταθερά στην κορυφή της βαθμολογίας, επηρεάστηκε από τον ανακαινισμένο «Καμπ Νου» και αγωνίζεται στο Ολυμπιακό Στάδιο της Βαρκελώνης, στο Μοντζουίκ. Παρ’ όλα αυτά, συγκέντρωσε 56.000 φιλάθλους το 2024, οι οποίοι είδαν με ενθουσιασμό την επιτυχία της ομάδας μετά το «τρεμπλ» στην Ισπανία και την καθοδήγηση του Χάνσι Φλικ, καθώς και την αναζωογονητική αίσθηση του ταλέντου του Λαμίν Γιαμάλ.
Η Ρίβερ Πλέιτ και η Ίντερ είναι δύο από τα φαβορί στον Ε όμιλο του Παγκόσμιου Κυπέλλου Συλλόγων, με τον αργεντίνικο σύλλογο να διαθέτει προϋπολογισμό 200 εκατομμυρίων δολαρίων, όπου οι πωλήσεις εισιτηρίων και οι συνδρομές αντιπροσωπεύουν το 70% των εσόδων του, ένα γεγονός μοναδικό στην κορυφαία κατηγορία του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου.
¡Empezó el partido en el Mâs Monumental! River recibe a Universitario por la última fecha de la fase de grupos de la #Libertadores ⚽️#VamosRiver ⚪️⚪️ pic.twitter.com/5U9XJAj8La
— River Plate (@RiverPlate) May 28, 2025
Αυτό αποδεικνύει τις κοινωνικές ρίζες και την ταυτότητα του συλλόγου στα μάτια των φιλάθλων του. Η αφοσίωση αυτή ενισχύεται μέσω του River ID, της ψηφιακής πλατφόρμας που επιτρέπει στα μέλη και στους φίλους του συλλόγου να αγοράζουν διαρκείας, επίσημα προϊόντα και να κάνουν κράτηση για αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις.
Η Ρίβερ Πλέιτ συμπληρώνει τα έσοδά της με 8% από τηλεοπτικά δικαιώματα, ενώ το 22% προέρχεται από εμπορικά δικαιώματα, χορηγίες, γαστρονομικές υπηρεσίες και εκδηλώσεις στο γήπεδο «Μονουμεντάλ», που φέρει το όνομα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Chango Mâs. Πριν από το Παγκόσμιο Κύπελλο 2030, δεν έχει ακόμα κλείσει συμφωνία για τα δικαιώματα ονοματοδοσίας του σταδίου, το οποίο είναι η έδρα της παγκόσμιας πρωταθλήτριας Εθνικής Αργεντινής.
naftemporiki.gr