Ενώ οι ανησυχίες για οικονομική ύφεση πλήττουν τους Αμερικανούς καταναλωτές, υπάρχει ένας τομέας που φαίνεται απρόσβλητος από την κρίση: οι ζωντανές συναυλίες και η ψυχαγωγία.
Με πρόσφατες αναφορές να δείχνουν ότι σχεδόν το 60% των επισκεπτών του Φεστιβάλ Coachella αγόρασαν τα εισιτήριά τους μέσω σχεδίου αποπληρωμής, νέες μελέτες αποκαλύπτουν ότι οι Αμερικανοί είναι έτοιμοι να χρεωθούν για να παρακολουθήσουν συναυλίες και ζωντανές εκδηλώσεις.

Η τιμή των εισιτηρίων έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια, με την Pollstar να αναφέρει ότι ο μέσος όρος της αξίας ενός εισιτηρίου το 2024 ήταν 135,92 δολάρια. Παρά την αύξηση των κόστους, οι καταναλωτές δεν φαίνεται να αποθαρρύνονται, καθώς το Billboard σημειώνει ότι οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών δαπάνησαν κατά μέσο όρο 300 δολάρια μηνιαίως σε ζωντανές εκδηλώσεις από τον Μάιο του 2024 έως τον Απρίλιο του 2025.
Οι θαμώνες συναυλιών της Gen Z είναι ακόμα πιο διατεθειμένοι να επενδύσουν, προκειμένου να δουν τους αγαπημένους τους καλλιτέχνες. Σύμφωνα με έρευνα της οικονομικής πλατφόρμας Cash App, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 2.000 Αμερικανοί ενήλικες και διεξήχθη από το The Harris Poll, η Gen Z ξόδεψε κατά μέσο όρο 2.100 δολάρια σε εισιτήρια συναυλιών τα τελευταία δύο χρόνια, με το 75% της γενιάς αυτής να είναι πρόθυμο να πληρώσει υψηλές τιμές για να παρακολουθήσει ζωντανές εμφανίσεις.