Η Hellenic Train εισάγει νέα υπηρεσία τηλεφωνικών κρατήσεων.
Η αγορά εισιτηρίων είναι πλέον εφικτή μέσω του τηλεφωνικού κέντρου στο 14511, το οποίο λειτουργεί καθημερινά από τις 07:00 έως τις 21:00. Για διεθνείς κλήσεις, οι επιβάτες μπορούν να καλέσουν τον αριθμό +30 210 624 1945.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, αυτή η νέα υπηρεσία έχει στόχο να βελτιώσει την εξυπηρέτηση και την εμπειρία των επιβατών.
Σύστημα κρατήσεων
Οι κρατήσεις μπορούν να γίνουν μέσω:
- της Hellenic Train
- της ιστοσελίδας www.hellenictrain.gr
- των διαθέσιμων εκδοτηρίων
- του Κέντρου Εξυπηρέτησης Πελατών 14511
- του προσωπικού εντός του συρμού
Αναδιοργάνωση εκδοτηρίων
Στα πλαίσια της στρατηγικής προώθησης εναλλακτικών επιλογών κράτησης εισιτηρίων, η Hellenic Train προχωρά σε αναδιοργάνωση των εκδοτηρίων σε επιλεγμένους σταθμούς. Από τις 27 Μαΐου έως τις 31 Μαΐου, τα εκδοτήρια σε Νέα Πέραμο, Σκύδρα, Νάουσα, Ροδόπολη, Αλεξάνδρεια, Λιμάνι Αλεξανδρούπολης, Λιτόχωρο, Αμύνταιο, Δράμα, Έδεσσα, Σέρρες, Φλώρινα, Βέροια, ‘Αιδρος, Κιλκί, Στυλίδα, Τιθορέα, Αίγιο και Λαμία θα κλείσουν, με εξυπηρέτηση μέσω όλων των διαθέσιμων καναλιών.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους σταθμούς που δεν διαθέτουν εκδοτήριο, οι επιβάτες μπορούν να καλέσουν την «ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΣΤΑΘΜΩΝ» στο 2106241943 ή να επισκεφθούν την ιστοσελίδα https://www.hellenictrain.gr/ticket-office-restructuring.
«Η Hellenic Train δεσμεύεται στη συνεχή βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών, επενδύοντας στην αναβάθμιση των υπηρεσιών και στην ανάπτυξη νέων δυνατοτήτων,» αναφέρει η εταιρεία στην ανακοίνωσή της.