Η Kaizen Gaming αναδείχθηκε φέτος σε πρωταγωνίστρια της ευρωπαϊκής ποδοσφαιρικής σκηνής. Το διεθνές brand της ελληνικής επιχείρησης, Betano, που δραστηριοποιείται σε 19 χώρες σε Ευρώπη, Αμερική και Αφρική, ανέλαβε τον ρόλο του επίσημου παγκόσμιου χορηγού για το UEFA Europa League και το UEFA Conference League. Η φετινή σεζόν ήταν γεμάτη δράση, έντονα συναισθήματα και αξέχαστες στιγμές και για τις δύο διοργανώσεις, εντός και εκτός γηπέδου.
Η τρέχουσα ευρωπαϊκή ποδοσφαιρική χρονιά προσέφερε μοναδικές συγκινήσεις, καθώς οι κορυφαίες ομάδες της ηπείρου πάλεψαν για τα δύο τρόπαια. Το νέο φορμάτ, με περισσότερες αναμετρήσεις και αμφίρροπα παιχνίδια, διατήρησε τους φιλάθλους από την Ελλάδα και όλη την Ευρώπη κουμπωμένους στις οθόνες τους.
Νέα μορφή, περισσότερη δράση, αξέχαστα ματς
Οι δύο διοργανώσεις επιβεβαίωσαν τη φήμη τους ως μερικές από τις πιο συναρπαστικές στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο. Από το επικό 5-4 της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ απέναντι στη Λυών στο «Όλντ Τράφορντ» για τον δεύτερο προημιτελικό του UEFA Europa League, μέχρι τις σημαντικές στιγμές των ελληνικών ομάδων: η νικηφόρα πορεία του Παναθηναϊκού με 3-2 επί της Φιορεντίνα για το UEFA Conference League, η άμεση πρόκριση του Ολυμπιακού στους «16» του UEFA Europa League, και οι επιβλητικές νίκες του ΠΑΟΚ κατά της Φερεντσβάρος και της Σλάβια Πράγας στην Τούμπα.
Εκτός από την επίσημη χορηγία, το Betano ήταν δυναμικά παρόν μέσω των ομάδων που υποστηρίζει. Πορτογαλική Πόρτο, ρουμάνικη Στεάουα Βουκουρεστίου (FCSB) και τσέχικη Βικτόρια Πλζεν φέρουν το brand της Kaizen Gaming στις φανέλες τους και προχώρησαν στους νοκ άουτ του UEFA Europa League.

Μια εμπειρία φιλάθλου, πέρα από το γήπεδο
Η δράση δεν περιορίστηκε μόνο στο αγωνιστικό κομμάτι. Στο πλαίσιο της χορηγίας, η Kaizen Gaming διοργάνωσε εκδηλώσεις σε τρεις ευρωπαϊκές πόλεις, με την παρουσία των επίσημων τροπαίων του UEFA Europa League και του UEFA Conference League, δίνοντας τη δυνατότητα στους φιλάθλους να φωτογραφηθούν με αυτά και να συναντήσουν αγαπημένους παίκτες.
Στη Σόφια, ο ιστορικός τερματοφύλακας Τζανλουίτζι Μπουφόν μας τίμησε με την παρουσία του, προσελκύοντας περισσότερους από 3.000 Βούλγαρους φιλάθλους. Στο Βουκουρέστι, παίκτες της δημοφιλέστερης ομάδας της χώρας, της Στεάουα, ήταν παρόντες, ενώ στο Πόρτο συγκεντρώθηκαν 1.700 φίλαθλοι που άκουσαν ιστορίες από την κατάκτηση του UEFA Europa League το 2011 από τον τότε τερματοφύλακα της ομάδας, Έλτον.
Αυτές οι εκδηλώσεις απέδειξαν ότι η συνεργασία της Kaizen Gaming με την UEFA είναι πολύ περισσότερη από μια απλή χορηγία, προσφέροντας συναρπαστικές εμπειρίες στους φιλάθλους.

Γιορτάζοντας με τους “Kaizeners” στην Αθήνα
Η κορύφωση για την Ελλάδα αποτέλεσε η επίσκεψη των τροπαίων στο Kaizen Campus στην Αθήνα. Οι “Kaizeners”, οι εργαζόμενοι της εταιρείας, φωτογραφήθηκαν με τα τρόπαια, βιώνοντας τη δύναμη του sponsorship activation και αποδεικνύοντας την επένδυση της Kaizen Gaming στους φιλάθλους και στους ανθρώπους της. Μια από τις θεμελιώδεις αξίες της Kaizen Gaming είναι το “People First”, με αντίστοιχες εσωτερικές εκδηλώσεις να οργανώνονται και σε Σόφια και Βουκουρέστι.
Η Kaizen Gaming συνεχίζει να προχωρά με επιμονή, επικεντρωμένη στην καινοτομία, την τεχνολογία και την εμπειρία των φιλάθλων. Με στόχο πάντα το υπεύθυνο παιχνίδι και τη διασκέδαση, επιδιώκει να προσφέρει νέους και πρωτοποριακούς τρόπους σύνδεσης με το ποδόσφαιρο.
Κι αυτή είναι μόλις η αρχή. Με το Betano να παραμένει επίσημος παγκόσμιος χορηγός των δύο διοργανώσεων έως τη σεζόν 2026-27, οι επόμενες χρονιές θα φέρουν ακόμα πιο συναρπαστικές εκδηλώσεις και εμπειρίες στους φιλάθλους σε πολλές περισσότερες χώρες.