Η εντυπωσιακή τηλεθέαση της Eurovision, σε συνδυασμό με τα διαφημιστικά έσοδα, ενορχηστρώνει την επιθυμία της ΕΡΤ να επενδύσει περαιτέρω στον «χρυσό» αυτό διαγωνισμό.
Ο εθνικός τελικός, ο οποίος επέστρεψε φέτος μετά από πολλά χρόνια, φαίνεται να έχει μέλλον. Σύμφωνα με πληροφορίες από την Reallife, κατόπιν επαφών με την EBU, που προωθεί τους εθνικούς τελικούς, η διοίκηση της δημόσιας τηλεόρασης σχεδιάζει να ξεκινήσει ξανά τη διαδικασία επιλογής του τραγουδιού που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη Eurovision 2026 μέσω televoting και επιτροπών.
Η ΕΡΤ σκοπεύει να πάει πέρα από μια απλή βραδιά εθνικού τελικού. Σύμφωνα με πηγές, στο Ραδιομέγαρο εξετάζουν τη δυνατότητα να διευρύνουν τη διαδικασία επιλογής τραγουδιού. Υπάρχει ήδη συζήτηση για την προσθήκη περισσότερων σταδίων στην επιλογή, όπως ημιτελικοί, έναντι του μοντέλου που ακολουθούν άλλες χώρες. Με αυτή την προσέγγιση, η διαδικασία επιλογής θα γίνει μια συναρπαστική τηλεοπτική εκδήλωση με πολλές συνέχειες, διατηρώντας τα υψηλά ποσοστά της ΕΡΤ για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και όχι μόνο τον Μάιο.
Πέρα από την τηλεθέαση, καθοριστικό ρόλο παίζουν και τα διαφημιστικά έσοδα. Σύμφωνα με πληροφορίες, φέτος τα συνολικά έσοδα από την εμπορική εκμετάλλευση των δύο ημιτελικών και του τελικού ανήλθαν σε 465.000 ευρώ, ενώ το συνολικό κόστος συμμετοχής για την Ελλάδα έφτασε τα 403.000 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι το κόστος καλύφθηκε πλήρως από τα διαφημιστικά έσοδα, προσφέροντας και πλεόνασμα 62.000 ευρώ.














