Οι λαμπάδες «Μετρό Θεσσαλονίκης» και «σοκολάτα Ντουμπάι» είναι οι φετινές αγαπημένες επιλογές του κοινού.
Ο Αλέξης Γεράκης, ο οποίος μαζί με τον αδελφό του παράγει χειροποίητες λαμπάδες σε πολλές θεματικές και σχήματα, δηλώνει στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ότι φέτος οι Θεσσαλονικείς δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση στο Μετρό, το οποίο έχει μετατραπεί και σε λαμπάδα.
«Έχουμε ήδη διανείμει πολλές λαμπάδες που απεικονίζουν το Μετρό και έχουμε λάβει πολλές παραγγελίες και κρατήσεις. Η λειτουργία του και η ενσωμάτωσή του στην καθημερινότητά μας φαίνεται πως έχει αφήσει θετική εντύπωση, γι’ αυτό και συνεχίζουν να μας ζητούν αυτές τις λαμπάδες, ενώ η τάση του Ντουμπάι, που έχει επηρεάσει τα πάντα, από γλυκά μέχρι φαγητά και τσουρέκια, δεν μας έχει παρακάμψει», σχολιάζει ο κ. Γεράκης.
Κάθε χρόνο, από τα χέρια τους περνούν χιλιάδες λαμπάδες, με τη θεματολογία να εμπλουτίζεται συνεχώς από την επικαιρότητα, όπως συμβαίνει και με την περίπτωση του Μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς είναι το πρώτο Πάσχα που θα χρησιμοποιηθεί από τους πολίτες.
Η επιχείρηση ξεκίνησε το 1988, τη χρονιά που ο πατέρας τους άρχισε διστακτικά να φτιάχνει κάποιες λαμπάδες μόνο για φίλους και συγγενείς. Σήμερα, τα αδέλφια ετοιμάζουν σχεδόν όλο τον χρόνο λαμπάδες, προσπαθώντας να καλύψουν τις παραγγελίες τους με τη φαντασία τους και την επαγγελματική τους εμπειρία. Έχουν φτάσει μάλιστα στο σημείο οι λαμπάδες της Θεσσαλονίκης να ταξιδεύουν υπερατλαντικά μέχρι την Αυστραλία.
«Ενώ εσείς απολαμβάνετε καλοκαιρινές διακοπές, εμείς ασχολούμαστε με τις λαμπάδες και, τα Χριστούγεννα, ο κόσμος ασχολείται με τις γιορτές ενώ εμείς ετοιμάζουμε την πασχαλινή σεζόν. Στο εξωτερικό, οι λαμπάδες που έχουν έντονα ελληνικά στοιχεία, όπως οι σουβλα roll με όλα τα συνοδευτικά, το ουζάκι, το μπουζούκι και η ποντιακή λύρα, είναι πολύ δημοφιλείς, αλλά και εκείνες που αντικατοπτρίζουν τα συναισθήματα των φιλάθλων», προσθέτει ο κ. Γεράκης.
Προσθέτει ότι τα τελευταία 20 χρόνια έχουν δημιουργηθεί πάνω από 2000 σχέδια και, μαζί με τον αδελφό του, συνεχίζουν με αφοσίωση, ενώ είναι ανοιχτοί σε ιδέες από φίλους, την οικογένεια και τον κινηματογράφο.
«Οι μισές από τις λαμπάδες (με ειδικά σχήματα) γεννήθηκαν από προτάσεις των πελατών μας. Η προτεραιότητά μας είναι ο πελάτης, και μας χαροποιεί όταν βλέπουμε τις δημιουργίες μας σε πολλές φωτογραφίες στα social media και σε βίντεο στο TikTok, όπως συμβαίνει ήδη με τη λαμπάδα Μετρό», καταλήγει ο ιδιοκτήτης του καταστήματος.
Πηγή/Φωτογραφίες: ΑΠΕ-ΜΠΕ