Η Alpha Bank τοποθετεί την κάλυψη των αναγκών των πελατών της για γρήγορες, εύκολες και ασφαλείς τραπεζικές συναλλαγές ως κορυφαία προτεραιότητα, δηλώνοντας ότι είναι «πρωτοπόρος στον χρηματοπιστωτικό τομέα στην υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών και εργαλείων ΑΙ».
Με γνώμονα την πρόσβαση και αναγκαία ασφάλεια στη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών τραπεζικής για όλους, η Alpha Bank εγκαινιάζει το e-Banking Walkthrough, μια νέα υπηρεσία που προσφέρει ενημέρωση, εκπαίδευση και καθοδήγηση στους πελάτες της στην ψηφιακή τραπεζική.
Το e-Banking Walkthrough είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες κάθε πελάτη, προσφέροντας διαδραστικά ραντεβού, όπου συνεργάτες της τράπεζας καθοδηγούν τους πελάτες σχετικά με τη σύνδεση και τη χρήση του e-Banking από υπολογιστές ή κινητά. Παράλληλα, ενημερώνουν για ασφαλείς συναλλαγές και πώς να αναγνωρίζουν εγκαίρως πιθανούς κινδύνους εξαπάτησης.
Η διαδικασία προγραμματισμού των ραντεβού είναι απλή. Οι πελάτες μπορούν να κλείσουν ραντεβού μέσω της ιστοσελίδας της τράπεζας, σε οποιοδήποτε υποκατάστημα ή μέσω του κέντρου εξυπηρέτησης, και να συνδεθούν από την άνεση του σπιτιού τους μέσω video κλήσης.
Ο Νίκος Λιόκαλος, Διευθυντής Ψηφιακής Τραπεζικής της Alpha Bank, δήλωσε: «Η τεχνολογία δεν έχει αξία εάν δεν είναι προσβάσιμη σε όλους. Με το e-Banking Walkthrough, εκπληρώνουμε τη δέσμευσή μας για συμπερίληψη στην ψηφιακή τραπεζική.»
«Προσφέρουμε στους πελάτες μας τα κατάλληλα εργαλεία και την καθοδήγηση που χρειάζονται για να τα χρησιμοποιούν ασφαλώς – ανεξάρτητα από ηλικία ή τεχνολογική εξοικείωση.»
«Στόχος μας είναι να νιώθουν όλοι οι πελάτες μας ότι έχουν έναν πραγματικό σύμμαχο στη μετάβαση τους προς την ψηφιακή εποχή.»
Συμμετοχή στην Παγκόσμια Εβδομάδα Χρήματος
Το e-Banking Walkthrough παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της φετινής Παγκόσμιας Εβδομάδας Χρήματος, μιας πρωτοβουλίας του ΟΟΣΑ για την ενίσχυση του οικονομικού εγγραματισμού, όπου η Alpha Bank ήταν η μοναδική τράπεζα στην Ελλάδα που συμμετείχε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά.
Η υπηρεσία παρουσιάστηκε σε Πάτρα και Κέρκυρα, στο πλαίσιο του προγράμματος εταιρικής υπευθυνότητας «e-κονομία για όλους», που απευθύνεται σε άτομα άνω των 55 ετών. Επιπλέον, σχεδιάζονται αντίστοιχες δράσεις σε πολλές περιοχές της χώρας.
Η υπηρεσία παρουσιάστηκε επίσης σε webinar που συνδιοργάνωσε η τράπεζα με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό WHEN, όπου συμμετείχαν γυναίκες από όλη την Ελλάδα άνω των 18 ετών και μητέρες εφήβων.