Sure! Here’s a rewritten version of the content:
Ο Θάνος Ασκητής ήταν προσκεκλημένος στην εκπομπή «Στιγμές» του Μάνου Νιφλή το βράδυ της Δευτέρας (26/5). Ο γνωστός ψυχίατρος και σεξολόγος μίλησε για πτυχές της μακράς επαγγελματικής του πορείας, αλλά και για άγνωστα περιστατικά από την προσωπική του ζωή.
Επιπλέον, αναφέρθηκε στα ζητήματα της επικαιρότητας που αφορούν αποκλίνουσες σεξουαλικές συμπεριφορές στη σύγχρονη κοινωνία.
Ο Θάνος μοιράστηκε και την ιστορία του σχετικά με τις πρώτες του τηλεοπτικές εμφανίσεις. Όπως εξήγησε, είχε προσκληθεί από δημοσιογράφους της δημόσιας τηλεόρασης για να μιλήσει για ένα περιστατικό βιασμού. «Το 1987, υπήρχε μια δημοφιλής εκπομπή στο κρατικό κανάλι με τον Δημήτρη Κωνσταντάρα και την Έλενα Ακρίτα, τα “Κυριακάτικα”. Ενώ με κάλεσαν να μιλήσω για έναν βιασμό, ήμουν από τη μία ενοχλημένος, αλλά από την άλλη έβλεπα την ευκαιρία να μιλήσω για τη σεξουαλικότητα. Τότε, η εποχή ήταν γεμάτη από το Έιτζ και είχε σημασία να μιλήσουμε για τη σεξουαλικότητα του ανθρώπου από την ψυχολογική του διάσταση. Έτσι, άρχισα να γράφω άρθρα και συμμετείχα σε ιατρικές ομάδες, όπου είχα τα πρώτα μου σεμινάρια», περιέγραψε ο Θάνος Ασκητής.
«Τι γνωρίζουμε για τις Ελληνίδες;»
«Πριν μπω στο στούντιο, ένας κάμεραμαν ρώτησε: “Γιατρέ, να σας ρωτήσω, οι Ελληνίδες κάνουν καλό σεξ;”. Ομολογώ ότι με εκνεύρισε, αλλά δεν απάντησα. Ξεκινώντας την εκπομπή, αναφέρθηκα στον βιασμό και τα είδη των βιαστών, εντούτοις σιγά-σιγά περνούσα και στο θέμα του σεξ. Συζητήσαμε για τη σημασία του σεξ, τη σεξουαλική εκπαίδευση και ενημέρωση. Η σκηνοθέτης μας ενθάρρυνε, λέγοντας ότι υπήρχαν πολλά τηλεφωνήματα και ερωτήσεις για μένα, κι έτσι κατάλαβα ότι η κοινωνία είχε ανάγκη από αυτές τις συζητήσεις. Όταν έφευγα, ο ίδιος κάμεραμαν ζητούσε συγγνώμη, κι αυτό αποτέλεσε μήνυμα για μένα να συνεχίσω να μιλώ ανοιχτά για το σεξ», ανέφερε.
Αναφερόμενος στο πώς διατηρεί το θέμα σοβαρό και δεν το εκλαϊκεύει, ο κ. Ασκητής είπε: «Πάντα φοβόμουν ότι ένα τόσο σοβαρό ζήτημα θα γινόταν αστείο ή πρόστυχο. Ωστόσο, έχω προσπαθήσει να βάλω τα πράγματα σε μια σαφή προοπτική. Η αλήθεια δεν είναι βρωμιά, ανηθικότητα ή λάθος».