Η DELMA P.C., η εταιρεία πίσω από τις καινοτόμες online πλατφόρμες MomCycle και StyleCycle, που έχουν δημιουργηθεί από την Ιλεάνα Ισμυρίδη και τη Νίκη Λαλιώτη, ανακοίνωσε την επιτυχή ολοκλήρωση ενός νέου γύρου χρηματοδότησης από το SPOROS Platform, το πρώτο Circular Economy Impact Fund στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Αυτή η επένδυση έρχεται σε ένα κρίσιμο σημείο για την εταιρεία, καθώς η MomCycle, η πρώτη πλατφόρμα μεταπώλησης αποκλειστικά για παιδικά προϊόντα, επεκτείνεται δυναμικά με τη δημιουργία της StyleCycle, μιας premium αγοράς για τη γυναικεία μόδα, που στοχεύει στη διάθεση μεταχειρισμένων και νέων ειδών προηγούμενων σεζόν. Ο συνολικός προϋπολογισμός της νέας επένδυσης ανέρχεται σε €420.000 και θα χρησιμοποιηθεί για την περαιτέρω ανάπτυξη της πλατφόρμας, την εδραίωσή της στον τομέα της βιώσιμης μόδας, την επέκταση σε νέες κατηγορίες προϊόντων καθώς και την ενίσχυση της τεχνολογικής υποδομής της.
Η εμπιστοσύνη του SPOROS Platform επιβεβαιώνει τις διακρίσεις που έχει αποσπάσει η MomCycle, οι οποίες αναδεικνύουν την καινοτομία και την εξέλιξή της. Η εταιρεία έχει λάβει σημαντικά επιχειρηματικά βραβεία, όπως το Envolve Entrepreneurship Award και το Venture Impact Award του The Hellenic Initiative, και έχει συμμετάσχει στο πρόγραμμα incubation-acceleration egg – enter • grow • go της Eurobank.
«Η συνεργασία μας με το SPOROS Platform σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο για την εταιρεία μας. Μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα για ένα πιο βιώσιμο μοντέλο κατανάλωσης που εστιάζει στην ποιότητα, την επαναχρησιμοποίηση και την κυκλική οικονομία. Είμαστε ενθουσιασμένες που συνεργαζόμαστε με την ομάδα του SPOROS, η οποία διακρίνεται για την πρωτοπορία και τη δράση της. Συμβάλλουμε στην προώθηση ενός εναλλακτικού τρόπου κατανάλωσης, προσφέροντας νέα ζωή σε προϊόντα που αξίζουν, διασφαλίζοντας συνολική εμπειρία με αξιοπιστία», δήλωσε η Νίκη Λαλιώτη, συνιδρύτρια της εταιρείας.
Η αγορά μεταχειρισμένης μόδας είναι σε συνεχόμενη άνοδο παγκοσμίως, με την ευρωπαϊκή αγορά μεταπώλησης να αναμένεται να ξεπεράσει τα €34 δισεκατομμύρια έως το 2025.
Η StyleCycle έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνική αγορά με μια αξιόπιστη πλατφόρμα, προσφέροντας επιμελημένες αναρτήσεις, premium υπηρεσίες για επαγγελματίες και ιδιώτες πωλητές καθώς και αυστηρές διαδικασίες πιστοποίησης για luxury προϊόντα, κάτω από τη φιλοσοφία “New for You”.
«Για να υπάρχει κυκλικότητα, χρειάζεται ευκολία: πόσο απλό είναι να πουλήσει κανείς κάτι που δεν χρειάζεται πια, και πόσο ασφαλές είναι να το αγοράσει; Το StyleCycle προσφέρει έναν νέo online προορισμό μόδας με ποικιλία ειδών, brands και τιμών, με πανελλαδική κάλυψη. Το προϊόντικό μίγμα περιλαμβάνει pre-owned και νέα είδη, καθώς και συνεργασίες με σχεδιαστές. Το σχέδιο ανταμοιβών για τους πωλητές είναι διαφανές, προσφέροντας άμεσο κέρδος. Η προσέγγισή μας συνοψίζεται στο motto: ‘Γιατί να αγοράσεις κάτι καινούργιο, όταν μπορεί να είναι καινούργιο για σένα;’», συμπλήρωσε η Ιλεάνα Ισμυρίδη, συνιδρύτρια της εταιρείας.
Η στρατηγική επένδυση του SPOROS Platform στην DELMA P.C. σχετίζεται με την αποστολή του Circular Economy Impact Fund να υποστηρίξει καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα που προάγουν την κυκλικότητα, μειώνουν τη σπατάλη πόρων και προάγουν τη βιώσιμη ανάπτυξη και σε τοπικό και διεθνές επίπεδο μέσω προσιτών λύσεων.
Ο Δημήτρης Σίμος, Managing Partner του SPOROS Platform, δήλωσε:
«Η στρατηγική επένδυσή μας στην DELMA P.C. και τις καινοτόμες πλατφόρμες MomCycle και StyleCycle, ευθυγραμμίζεται πλήρως με την αποστολή μας να στηρίζουμε επιχειρήσεις που ενσωματώνουν τις αρχές της κυκλικής οικονομίας στο επιχειρηματικό τους μοντέλο.
Η ομάδα της DELMA έχει καταφέρει να προσφέρει μια φρέσκια, λειτουργική και τεχνολογικά προηγμένη πρόταση στη δευτερογενή αγορά μόδας — ξεκινώντας με την MomCycle και συνεχίζοντας με την StyleCycle, που ανοίγει νέους δρόμους στη μεταπώληση γυναικείων ενδυμάτων υψηλής ποιότητας.
Ως SPOROS, είμαστε περήφανοι που συμβάλλουμε στην ενίσχυση αυτής της προσπάθειας και ανυπομονούμε να δούμε την MomCycle και τη StyleCycle να καθίστανται ηγέτες στην αγορά βιώσιμης μόδας στην Ελλάδα και πέρα από αυτή. Η επένδυση είναι συμβατή με την αποστολή μας να ενδυναμώνουμε επιχειρηματικά μοντέλα που μεγιστοποιούν την επαναχρησιμοποίηση και συμβάλλουν ουσιαστικά στη μετάβαση της οικονομίας προς μια πράσινη κατεύθυνση. Αυτός είναι ο μόνος ολοκληρωμένος δρόμος για να μεταμορφώσουμε την βιομηχανία της μόδας, μία από τις πιο σπάταλες και ρυπογόνες του πλανήτη. Είμαστε αφοσιωμένοι σε αυτή τη σημαντική προσπάθεια και αναμένουμε την πρόοδο της εταιρείας ως σημείο αναφοράς για τη βιώσιμη μόδα στην περιοχή και πέρα από αυτήν.»