Η Amazon παρουσιάζει μια νέα λειτουργία τεχνητής νοημοσύνης που προσφέρει σύντομες ηχητικές περιλήψεις για προϊόντα, ενισχύοντας τη δέσμευσή της στην AI.
Η εταιρεία έχει ξεκινήσει την πιλοτική λειτουργία αυτής της υπηρεσίας σε επιλεγμένους πελάτες στις ΗΠΑ και για περιορισμένο αριθμό προϊόντων, με σκοπό να επεκταθεί σε περισσότερους χρήστες στο μέλλον.
Η νέα λειτουργία δημιουργεί συνοπτικές ηχητικές επισκοπήσεις, αναλύοντας λεπτομέρειες προϊόντων, κριτικές και πρόσθετες πληροφορίες από το Διαδίκτυο, με τη βοήθεια προηγμένων αλγορίθμων AI. Οι χρήστες μπορούν να ακούσουν τις περιλήψεις αυτές επιλέγοντας το κουμπί «Ακούστε τα σημαντικότερα σημεία» στην εφαρμογή αγορών της Amazon, διευκολύνωντάς τους να αποκτήσουν μια σαφή εικόνα ενός προϊόντος χωρίς να χρειάζεται να διαβάσουν εκτενείς περιγραφές και κριτικές.
Αυτή η πρωτοβουλία αντανακλά την ευρύτερη στρατηγική της Amazon να ενσωματώσει την τεχνητή νοημοσύνη πιο βαθιά στο οικοσύστημά της. Πρόσφατα, η εταιρεία έχει αναβαθμίσει τον φωνητικό βοηθό Alexa+, προσθέτοντας δυνατότητες AI για πιο φυσικές συνομιλίες και έξυπνες αλληλεπιδράσεις. Επιπλέον, έχουν προστεθεί και άλλα εργαλεία AI για αγορές, όπως ο Rufus, ο οποίος απαντά σε ερωτήσεις αγορών, καθώς και Οδηγοί αγορών που παρέχουν προτάσεις προϊόντων, με στόχο τη βελτίωση της εμπειρίας αγορών στο διαδίκτυο.
Naftemporiki.gr