Η Ελλάδα απέσπασε μια ακόμη σημαντική διάκριση στη σκανδιναβική αγορά, ανακηρύσσοντας τον εαυτό της ως τον «Καλύτερο Ταξιδιωτικό Προορισμό στον κόσμο» για το 2025 στα Grand Travel Awards της Φινλανδίας.
Το βραβείο παρέλαβαν η Ναταλία-Μ. Καραγεώργου, πρέσβης της Ελλάδας στο Ελσίνκι, και η Ευτυχία-Χριστίνα Αϊβαλιώτη, προϊσταμένη της Υπηρεσίας Ε.Ο.Τ. Εξωτερικού για τις βόρειες και βαλτικές χώρες.

Η απονομή των βραβείων πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στο Ελσίνκι στις 2 Ιουνίου, συγκεντρώνοντας 250 επαγγελματίες από τον ταξιδιωτικό τομέα.
Τα Grand Travel Awards αποτελούν μια σημαντική καταξίωση της ταξιδιωτικής βιομηχανίας. Ξεκίνησαν το 1992 στη Σουηδία και έχουν επεκταθεί σε Νορβηγία και Δανία.
Τώρα, η Φινλανδία συμμετέχει σε αυτή την παράδοση, που επικεντρώνεται στη διαφάνεια, τη σύγκριση υπηρεσιών και την επιθυμία των πελατών να επισκεφτούν ξανά τον προορισμό.
Στην κατηγορία «Καλύτερος Ταξιδιωτικός Προορισμός στον κόσμο» για το 2025, συνυποψήφιες ήταν και η Ισπανία και η Ιταλία.
Η Ελλάδα, τα τελευταία χρόνια, είναι η προτιμώμενη επιλογή των Φινλανδών, με τις αφίξεις να ξεπερνούν τις 220.000 το 2024 και 2023. (Πηγή: SMAL: Association of the Finnish Travel Industry).
Ο ΕΟΤ δήλωσε ότι το βραβείο ως ο Καλύτερος Ταξιδιωτικός Προορισμός στον κόσμο επιβεβαιώνει την αυξημένη ζήτηση και το έντονο ενδιαφέρον της φινλανδικής αγοράς για την Ελλάδα, κατατάσσοντάς την πρώτη σε διεθνές επίπεδο.
Μάθετε περισσότερα για τις διακρίσεις της Ελλάδας στη Σκανδιναβία:
https://gnto.gov.gr/deltia_typou/eot-ellada-norway-grand-travel-awards-dipli-protia-vravefsi-reiselivsmessen-travelxpo/
https://gnto.gov.gr/deltia_typou/h-ellada-paramenei-dimofilesteros-proorismos-gia-tous-finlandous-eot-matka-2024/
https://gnto.gov.gr/deltia_typou/h-ellada-koryfaios-touristikos-proorismos-pagkosmiws-sta-gta-souidias/
Η αξιολόγηση των Grand Travel Awards προέρχεται από ανεξάρτητη έρευνα πελατών, που στη Φινλανδία πραγματοποιήθηκε από τη Nordic Bench, μια εταιρεία που εξειδικεύεται στην εμπειρία πελατών στον τομέα των ταξιδιών. Ακολουθείται η μέθοδος Net Promoter Score (NPS), όπου οι υποψήφιοι αξιολογούνται σε δέκα βασικούς τομείς, όπως η ποιότητα υπηρεσιών, η βιωσιμότητα και η αξιοπιστία του brand.