Σε μια εποχή όπου οι τίτλοι και οι ρόλοι κατέχουν κεντρική θέση, η Εθνική Τράπεζα μας καλεί να αναγνωρίσουμε τους «σιωπηλούς» αλλά εξαιρετικά σημαντικούς τίτλους των εργαζόμενων μητέρων. Αυτοί οι τίτλοι δεν εμφανίζονται σε επαγγελματικά προφίλ, ωστόσο απαιτούν καθημερινή προσπάθεια, ευθύνη και αγάπη.
Με αφορμή την Ημέρα της Μητέρας στις 11 Μαΐου, η Τράπεζα, μέσω της καμπάνιας “Job title: Μαμά”, αναδεικνύει τη σημασία της προσφοράς των εργαζόμενων μητέρων, όχι μόνο στο εργασιακό τους περιβάλλον, αλλά και σε κάθε πτυχή της καθημερινότητάς τους, όπου παραμένουν πάντα μαμάδες.
Αυτή η πρωτοβουλία υπενθυμίζει ότι κάθε επαγγελματικός τίτλος κρύβει μια προσωπική ιστορία προσφοράς. Ένα πρωινό meeting μπορεί να ακολουθεί ένα βραδινό νανούρισμα και σημαντικές επαγγελματικές αποφάσεις μπορεί να συνδυάζονται με ένα «μαμά, χρειάζομαι τη βοήθειά σου». Στο πλαίσιο της καμπάνιας, η Εθνική Τράπεζα καλεί τις εργαζόμενες μητέρες να αναδείξουν τους «άλλους» τίτλους τους, αλλάζοντας την ιδιότητά τους στο LinkedIn.
Έτσι, η Chief Risk Officer αυτοσυστήνεται ως Chief Harmony Officer, επειδή φέρνει ηρεμία και χαρά στο σπίτι μέσω παιχνιδιών και τραγουδιών. Ένα στέλεχος από το Talent Acquisition αναφέρεται ως Chief of Screen Time Regulator, αποτυπώνοντας τις καθημερινές προσπάθειές της να περιορίσει τη χρήση οθονών. Ενώ μια άλλη εργαζόμενη μητέρα, η Director Financial Crime Compliance, δηλώνει Senior Partner in Lifetime Journeys, διότι, ακόμα και αν τα παιδιά της είναι πλέον ενήλικα, συνεχίζει να είναι δίπλα τους σε κάθε τους διαδρομή.
Για την Εθνική Τράπεζα, η ενδυνάμωση και ο σεβασμός προς όλους τους ανθρώπους της είναι διαρκής προτεραιότητα. Δημιουργεί ένα υποστηρικτικό εργασιακό περιβάλλον, με κουλτούρα σεβασμού, ενσυναίσθησης, ενδυνάμωσης και ουσιαστικής στήριξης.
Έτσι, σήμερα, εκφράζει ένα μεγάλο ευχαριστώ στις εργαζόμενες μητέρες, γιατί το πιο απαιτητικό επάγγελμα δεν έχει ωράριο.