Μετά την επιτυχία του «Ταξίδι στην Κίνα» στις διεθνείς κοινωνικές πλατφόρμες, η «Αγορά στην Κίνα» έχει επίσης γνωρίσει μεγαλύτερη άνθηση.
Οι εξαιρετικές κινεζικές προσφορές, που κυμαίνονται από παραδοσιακά προϊόντα όπως μετάξι και τσάι μέχρι σύγχρονες συσκευές μασάζ και drones, έχουν κερδίσει την προτίμηση των ξένων επισκεπτών.
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία, η Κίνα υποδέχτηκε πέρυσι 26,94 εκατομμύρια ξένους επισκέπτες, σημειώνοντας αύξηση 96% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, ενώ οι συνολικές δαπάνες των τουριστών ανήλθαν σε 94,2 δισεκατομμύρια δολάρια, με αύξηση 77,8% σε ετήσια βάση.
Βελτίωση της προμήθειας αγαθών
Πριν να επισκεφτεί την Κίνα, η Μαλαισιανή τουρίστρια Dila ενημερώθηκε μέσω των κοινωνικών δικτύων για την ανοιχτή αγορά Hongqiao στο Πεκίνο. «Τα νεσεσέρ από μετάξι και τα λευκά είδη είναι πανέμορφα και οικονομικά, ιδανικά για δώρα στους φίλους μου,» δήλωσε.
Το πολυκατάστημα Wangfujing στο Πεκίνο είναι ένας εξαιρετικός προορισμός τόσο για αγορές όσο και για πολιτιστικές εμπειρίες. Η κα. Chen Li, υπεύθυνη εξυπηρέτησης πελατών, ανέφερε ότι μετά την αλλαγή στη πολιτική απαλλαγής από τη βίζα για διερχόμενους ταξιδιώτες, παρατηρήθηκε αυξημένη ροή ξένων τουριστών το δεύτερο εξάμηνο του περασμένου έτους, με τις επιστροφές ΦΠΑ να αυξάνονται κατά 67% σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο.
Δημοφιλή προϊόντα, όπως ρούχα, παιχνίδια, τσάντες και κινητά τηλέφωνα, παρουσίασαν ισχυρές πωλήσεις πέρυσι.
Η επιλογή «Made in China» προσφέρει μια εκτενή γκάμα προϊόντων, από το μετάξι και το τσάι έως ρούχα, υπόδηση, πολιτιστικά προϊόντα και συσκευές.
Η άνοδος της «Αγοράς στην Κίνα» οφείλεται στην προσφορά οικονομικών προϊόντων με αναβαθμισμένη ποιότητα, τεχνολογική καινοτομία και καλύτερο σχεδιασμό.
Διευκόλυνση της κατανάλωσης
Οι αγορές αποτελούν ένα από τα έξι βασικά στοιχεία του τουρισμού, μαζί με τη γαστρονομία, τη διαμονή, τις μεταφορές, τις περιηγήσεις και την ψυχαγωγία, καθιστώντας τες αναπόσπαστο κομμάτι της ταξιδιωτικής εμπειρίας.
Η πρωτοβουλία «Ταξίδι στην Κίνα» προσελκύει ολοένα περισσότερους ξένους τουρίστες, ενισχύοντας τη θέση της Κίνας ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού.
Σύμφωνα με στοιχεία από την Εθνική Διοίκηση Μετανάστευσης, το πρώτο τρίμηνο αυτής της χρονιάς κατεγράφησαν 9,215 εκατομμύρια αφίξεις αλλοδαπών, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 40,2%. Από αυτούς, 6,57 εκατομμύρια ήρθαν μέσω του καθεστώτος απαλλαγής από τη βίζα.
Η διευκόλυνση των πληρωμών για ξένους τουρίστες στην Κίνα γίνεται συνεχώς καλύτερη.
Πέρυσι, το Γραφείο του Κρατικού Συμβουλίου εξέδωσε οδηγίες για την περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών πληρωμών, απαιτώντας από μεγάλα εμπορικά κέντρα, τουριστικά αξιοθέατα και άλλες σημαντικές τοποθεσίες να υποστηρίζουν διάφορους τρόπους πληρωμής, όπως κινητές πληρωμές, κάρτες και μετρητά.
Επιπλέον, οι υπηρεσίες πληρωμών προσφέρουν τη δυνατότητα σύνδεσης ξένων καρτών με τοπικά συστήματα και τη χρήση ξένων εφαρμογών εντός της Κίνας, διευκολύνοντας την πληρωμή με ψηφιακά πορτοφόλια.
Η αναβάθμιση της πολιτικής επιστροφής φόρου έχει μειώσει το κόστος αγορών για τους ξένους τουρίστες.
Πρόσφατα, το υπουργείο Εμπορίου, σε συνεργασία με άλλους φορείς, ανακοίνωσε σχέδια για τη βελτίωση της πολιτικής επιστροφής φόρου, με σημαντικές αλλαγές στο σύστημα.
Τα βασικά μέτρα περιλαμβάνουν την εθνική επέκταση της υπηρεσίας άμεσης επιστροφής φόρου, τη μείωση του ελάχιστου ποσού από 500 σε 200 γιουάν και τη χαλάρωση των απαιτήσεων εγγραφής για καταστήματα επιστροφής φόρου.
Τελευταία, επιταχύνονται οι υποστηρικτικές υπηρεσίες σε διάφορες περιοχές. Το πολυκατάστημα Wangfujing προωθεί νέες πολιτικές επιστροφής φόρου μέσω ηλεκτρονικών εργαλείων και ενημερωτικών φυλλαδίων, με το προσωπικό να εκπαιδεύεται για καλύτερη εξυπηρέτηση των αλλοδαπών επισκεπτών.