Η Imperial Brands Hellas παρουσίασε αύξηση 14% στον Καθαρό Κύκλο Εργασιών, φτάνοντας τα 324,6 εκατ. ευρώ, καθώς και 20% στα Κέρδη προ Φόρων, που ανήλθαν σε 5,8 εκατ. ευρώ το 2024.
Όπως αναφέρεται από την εταιρεία, κεντρικός παράγοντας αυτής της θετικής πορείας ήταν η κατηγορία των Προϊόντων Νέας Γενιάς, η οποία παρουσίασε εντυπωσιακή ανάπτυξη. Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, κ. Νίκος Νικηφορίδης, δήλωσε: «Τα αποτελέσματα του 2024 επιβεβαιώνουν τη σταθερή κατεύθυνση ανάπτυξης της Imperial Brands Hellas και τη δυναμική του χαρτοφυλακίου μας, τόσο στα Νέα όσο και στα Παραδοσιακά Καπνικά Προϊόντα. Η στρατηγική μας εστίαση στην καινοτομία και τις επενδύσεις αποδίδει, ενισχύοντας την παρουσία μας στην ελληνική αγορά. Επιπλέον, συμβάλλουμε ουσιαστικά στην εθνική οικονομία, με τους αναλογούντες φόρους να αγγίζουν τα 317 εκατομμύρια ευρώ και συνεχίζουμε να επενδύουμε στους ανθρώπους μας, ενισχύοντας τη δύναμή μας σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο.»
Νέα Γενιά Προϊόντων
Συγκεκριμένα, τα Προϊόντα Νέας Γενιάς συνεισέφεραν 43% στον Καθαρό Κύκλο Εργασιών, σε σύγκριση με 34% την προηγούμενη οικονομική χρονιά, με τη συνεχή ενδυνάμωση του Χαρτοφυλακίου στα Ηλεκτρονικά Τσιγάρα και τα Θερμαινόμενα προϊόντα. Παράλληλα, η κατηγορία των Καπνικών Προϊόντων διατήρησε τη δυναμική της, ενισχύοντας περαιτέρω τη θέση της εταιρείας στην αγορά. Στρατηγικά, η εταιρεία επένδυσε ενεργά σε προγράμματα επικοινωνίας, ενδυναμώνοντας τα εμπορικά της σήματα και διευρύνοντας το Δίκτυο Συνεργατών της. Το μερίδιο αγοράς της στην κατηγορία των καπνικών προϊόντων ανήλθε στο 11,2%, στα ηλεκτρονικά τσιγάρα στο 43,2% και στα θερμαινόμενα προϊόντα στο 3,6%.