• Latest
Αρχική έγκριση για υπερσύγχρονο πλοίο ξηρού φορτίου τύπου Ultramax διπλού καύσιμου LNG και υδρογόνου

Αρχική έγκριση για υπερσύγχρονο πλοίο ξηρού φορτίου τύπου Ultramax διπλού καύσιμου LNG και υδρογόνου

June 6, 2025
Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός: Το φύλλο αγώνα του τρίτου τελικού

Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός: Το φύλλο αγώνα του τρίτου τελικού

June 6, 2025
«Ας σταματήσει πια να κινείται ως τηλεκριτικός και ας σοβαρευτεί»

«Ας σταματήσει πια να κινείται ως τηλεκριτικός και ας σοβαρευτεί»

June 6, 2025
«Να τιμωρηθούν οι χούλιγκαν που επιτέθηκαν στον Φουρνιέ και τον Μπαρτζώκα»

«Να τιμωρηθούν οι χούλιγκαν που επιτέθηκαν στον Φουρνιέ και τον Μπαρτζώκα»

June 6, 2025
ΑΕΚ: Προφορική συμφωνία με τον Μάρκο Νίκολιτς

ΑΕΚ: Προφορική συμφωνία με τον Μάρκο Νίκολιτς

June 6, 2025
Τηλεφώνημα για βόμβα σε τράπεζα

Συνελήφθη αλλοδαπός καπετάνιος για πλαστογραφία στο Κατάκολο

June 6, 2025
Δίδυμο ληστών μπούκαρε σε καταστήματα, ακινητοποιούσε με όπλο τους υπαλλήλους και άδειαζε τα ταμεία

Κάτω Αχαΐα: 12χρονος οδηγούσε εταιρικό αυτοκίνητο

June 6, 2025
Λεωφόρος Αθηνών: Τρελή πορεία αυτοκινήτου χωρίς οδηγό – Λύθηκε το χειρόφρενο

Λεωφόρος Αθηνών: Τρελή πορεία αυτοκινήτου χωρίς οδηγό – Λύθηκε το χειρόφρενο

June 6, 2025
«Το γεγονός ότι φέτος γίνονται ακόμα χειρότερα, είναι πια ευθύνη της κυβέρνησης»

«Το γεγονός ότι φέτος γίνονται ακόμα χειρότερα, είναι πια ευθύνη της κυβέρνησης»

June 6, 2025
Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός: Ο General Manager των Πειραιωτών, Νίκος Λεπενιώτης μίλησε για «συνθήκες ζούγκλας»

Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός: Ο General Manager των Πειραιωτών, Νίκος Λεπενιώτης μίλησε για «συνθήκες ζούγκλας»

June 6, 2025
«Έχουμε δείξει χαρακτήρα πάρα πολλές φέτος»

«Έχουμε δείξει χαρακτήρα πάρα πολλές φέτος»

June 6, 2025
Χιλιάδες νοικοκυριά χωρίς ρεύμα μετά από τα 6,4 Ρίχτερ

Χιλιάδες νοικοκυριά χωρίς ρεύμα μετά από τα 6,4 Ρίχτερ

June 6, 2025

Germany: One million shelters the country will need in case of war, says civil protection chief

June 6, 2025
NeaGreece
Advertisement
  • Αρχική
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Διεθνή
  • πολιτική
  • Κοινωνία
  • αθλητισμός
  • Lifestyle
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • Διεθνή
  • πολιτική
  • Κοινωνία
  • αθλητισμός
  • Lifestyle
No Result
View All Result
NeaGreece
No Result
View All Result
Home Ναυτιλία

Αρχική έγκριση για υπερσύγχρονο πλοίο ξηρού φορτίου τύπου Ultramax διπλού καύσιμου LNG και υδρογόνου

info@neagreece.gr by [email protected]
June 6, 2025
in Ναυτιλία, ΠΛΟΙΑ
0
Αρχική έγκριση για υπερσύγχρονο πλοίο ξηρού φορτίου τύπου Ultramax διπλού καύσιμου LNG και υδρογόνου
0
SHARES
0
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Το RINA ανακοίνωσε στη Nor-Shipping τη χορήγηση Αρχικής Έγκρισης (AiP) για ένα νέο σχέδιο Ultramax πλοίου ξηρού φορτίου, το οποίο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με το SDARI και την Almi Marine Management S.A. Αυτό το ορόσημο επιτεύχθηκε μέσω ενός Κοινού Αναπτυξιακού Έργου (JDP) μεταξύ RINA, Almi Marine και SDARI.

Το πλοίο, που βασίζεται στην πιο πρόσφατη πλατφόρμα Green Dolphin 64 του SDARI, είναι υπερσύγχρονος Ultramax bulker διπλού καυσίμου (πετρέλαιο και LNG) με δυνατότητα υδρογόνου. Διαθέτει υβριδική πρόωση και προηγμένες τεχνολογίες ενεργειακής απόδοσης. Η AiP επιβεβαιώνει την καινοτόμο ενσωμάτωση ηλεκτρικής πρόωσης υποβοηθούμενης από μπαταρίες, συστημάτων παραγωγής ώσης με αιολική ενέργεια, καθώς και μια νέα λύση αναμόρφωσης φυσικού αερίου για την παραγωγή υδρογόνου, αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις αποθήκευσης και μεταφοράς του.

Αυτή η νέα σχεδίαση επαναστατεί στην πρόωση της ναυτιλίας. Ο πρωτοποριακός σχεδιασμός της γάστρας αυξάνει τη χωρητικότητα φορτίου ενώ μειώνει την κατανάλωση καυσίμου. Η υβριδική-ηλεκτρική πρόωση επιτρέπει την ομαλή ενσωμάτωση νέων λύσεων, ενώ η αιολικά υποβοηθούμενη πρόωση ενισχύει ακόμη περισσότερο την ενεργειακή απόδοση.

Η παραγωγή υδρογόνου επί του πλοίου διευκολύνει την πορεία προς την απανθρακοποίηση χωρίς τις τεχνικές προκλήσεις αποθήκευσης και μεταφοράς του καυσίμου, βελτιώνοντας τον Δείκτη Έντασης Άνθρακα (CII) του πλοίου. Η μετατροπή του φυσικού αερίου σε υδρογόνο επί του πλοίου – δυνατή με ήδη ώριμες τεχνολογίες – και η σταδιακή αντικατάσταση του ορυκτού καυσίμου με υδρογόνο προσφέρει ένα δρόμο προς μηδενικές εκπομπές CO2 έως το 2050.

Επιπλέον, βελτιστοποιείται το κόστος εκπομπών CO2 όπως καθορίζεται από τις πρόσφατες οδηγίες MEPC83. Συνολικά, ο σχεδιασμός συνιστά εξοικονόμηση ενέργειας και μείωση εκπομπών, πληρώντας τις απαιτητικές κανονιστικές προδιαγραφές, ενώ παράλληλα προσφέρει σημαντική ευελιξία για μελλοντικές εξελίξεις.

Tags: LNGUltramaxαρχικήγιαδιπλούέγκρισηκαικαυσίμουξηρούπλοίοτύπουυδρογόνουυπερσύγχρονοφορτίου
Previous Post

Γιάννης Ραγκούσης: Παρέμβαση «βόμβα» λίγο πριν από το συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ

Next Post

Ο βιογράφος του Μασκ για την κόντρα με τον Τραμπ

info@neagreece.gr

[email protected]

Next Post
Ο βιογράφος του Μασκ για την κόντρα με τον Τραμπ

Ο βιογράφος του Μασκ για την κόντρα με τον Τραμπ

NeaGreece.gr

© 2025 NeaGreece.gr.

Navigate Site

  • About
  • Advertise
  • Privacy & Policy
  • Contact

Follow Us

No Result
View All Result

© 2025 NeaGreece.gr.