Ο ΟΠΑΠ παρουσίασε θετικά αποτελέσματα το πρώτο τρίμηνο του 2025, γεγονός που ενισχύει την αισιοδοξία της διοίκησής του για την επίτευξη των στόχων του έτους. Η εταιρεία διατηρεί ανθεκτικό επιχειρηματικό προφίλ, με διαφορετικά δίκτυα διανομής και κερδοφορίας, ελαχιστοποιώντας τους κινδύνους από την παγκόσμια οικονομική αβεβαιότητα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Jan Karas, δήλωσε: «Η αρχή του 2025 ήταν θετική, με ισχυρά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο. Η σταθερή οργανική ανάπτυξή μας, ενισχυμένη από τις δυναμικές online δραστηριότητες, μας γεμίζει αυτοπεποίθηση για την εκπλήρωση των προσδοκιών μας για το 2025. Οι κυριότεροι παράγοντες αυτής της επιτυχίας είναι οι τομείς του αθλητικού στοιχηματισμού και του iGaming, ενώ το ΤΖΟΚΕΡ κέρδισε από μια ευνοϊκή σειρά τζακ ποτ, περιλαμβανομένου και του ρεκόρ του Ιανουαρίου.»
Κερδοφορία
Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) για το πρώτο τρίμηνο του 2025 ανήλθαν σε 595,0 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 8,2% σε ετήσια βάση, κυρίως λόγω της δυναμικής ανάπτυξης στον online τομέα (+20%) και της καλής απόδοσης της επίγειας δραστηριότητας, η οποία κατέγραψε αύξηση 4%. Τα πολύ ισχυρά περιθώρια κέρδους στον αθλητικό στοιχηματισμό και οι ρεκόρ στο ΤζΟΚΕΡ συνέβαλαν σε αυτή την επιτυχία.
Το μικτό κέρδος από παιχνίδια για το πρώτο τρίμηνο του 2025 σημείωσε αύξηση 10,7% σε ετήσια βάση, ανέχοντας στα 250,8 εκατ. ευρώ, ξεπερνώντας την αύξηση των εσόδων. Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 8,8% και διαμορφώθηκαν σε 207,1 εκατ. ευρώ, ακολουθώντας την αύξηση του GGR.
Το περιθώριο EBITDA παρέμεινε σταθερό γύρω στο 35%. Τα καθαρά κέρδη για το πρώτο τρίμηνο ανήλθαν σε 123,4 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 8,9% σε ετήσια βάση, ενώ η ταμειακή θέση παρέμεινε ισχυρή με καθαρά ταμειακά διαθέσιμα ύψους 2,6 εκατ. ευρώ.
Ο κ. Karas τόνισε: «Η ψηφιοποίηση του retail δικτύου προχωρά γρήγορα μέσω της εφαρμογής OPAP Store App, προσφέροντας εξατομικευμένες εμπειρίες μέσω του προγράμματος loyalty. Επεκτείνοντας τα πλεονεκτήματα της συμμετοχής μας στην Allwyn, θα συνεχίσουμε να παρέχουμε μοναδικές εμπειρίες στους πελάτες μας. Συνολικά, οι επιδόσεις του α’ τριμήνου μας τοποθετούν κατάλληλα να επιτύχουμε τους στόχους μας για ανάπτυξη και κερδοφορία, να δημιουργήσουμε αξία για τους μετόχους μας και να προχωρήσουμε στις προτεραιότητές μας στους τομείς της βιωσιμότητας και της κοινωνικής υπευθυνότητας.»