Οι εργαζόμενοι στην εστίαση γνωρίζουν πολύ καλά τη δυσαρέσκεια που μπορεί να προέρχεται από κάποιους πελάτες. Η Gina (@whatsthatmeen), μία TikToker με 20 χρόνια εμπειρίας ως σερβιτόρα, έχει αρκετές ιστορίες να μοιραστεί για την αγένεια που έχει συναντήσει.
Μία από αυτές τις ιστορίες ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Μία οικογένεια – μητέρα, πατέρας και ένα παιδί – επισκέφθηκε το εστιατόριο λίγα λεπτά πριν από το κλείσιμο. Στο τέλος της βραδιάς, παρόλο που ο λογαριασμός ανήλθε σε 184 ευρώ, άφησαν μόλις 2 ευρώ ως φιλοδώρημα.
Όταν η Τζίνα και η εκπαιδευόμενή της πήγαν να πάρουν παραγγελία, οι γονείς μιλούσαν στο τηλέφωνο και αγνοούσαν τις σερβιτόρες, συμπεριφερόμενοι σαν να ήταν μόνοι τους.
Βρήκαν τελικά τον χρόνο να παραγγείλουν, αλλά τους πήρε 10 λεπτά για να αποφασίσουν.
“Η αλαζονεία τους ήταν προσβλητική”
Η Τζίνα είναι ευγενική και πρόθυμη να προσφέρει τη καλύτερη εξυπηρέτηση, ακόμη και προσφέροντάς τους σφηνάκια όταν τους ενημέρωσε ότι θα κλείσουν. Παρόλα αυτά, οι πελάτες της φέρθηκαν αγενώς και δεν άφησαν ικανοποιητικό φιλοδώρημα, γεγονός που τη θύμωσε πολύ.
“Η στάση και η αλαζονεία τους μου έδειξαν ότι δεν με θεωρούν άνθρωπο” ανέφερε η Τζίνα, υπενθυμίζοντας μας ότι η ευγένεια δεν κοστίζει.
“Έκανε λογαριασμό ογδόντα ευρώ και δεν μου άφησε τίποτα”
Στα σχόλια, οι άλλοι χρήστες του TikTok μοιράστηκαν τις δικές τους απογοητευτικές εμπειρίες με τσιγκούνα φιλοδωρήματα, αρκετές από τις οποίες ήταν σοκαριστικές.
“Το καλύτερο που είχα ήταν όταν με πλήρωσαν σε μετρητά και μου είπαν με υπερηφάνεια να κρατήσω τα ρέστα. Ήταν 36 λεπτά,” έγραψε ένας χρήστης.
“Ένας πελάτης ήρθε ένα τέταρτο πριν κλείσουμε, παρήγγειλε ποτά και φαγητό. Ο λογαριασμός του ήταν πάνω από 80 ευρώ και δεν άφησε ένα σεντ για φιλοδώρημα,” ανέφερε άλλος χρήστης.
“Μια παρέα που έκανε λογαριασμό 105 ευρώ και ήρθε τελευταία στιγμή, μου άφησε 5 ευρώ ως φιλοδώρημα φτιαγμένο σε σχήμα καρδιάς σε οριγκάμι. Αυτό με έκανε να κλάψω,” συμπλήρωσε ένας άλλος.